مطالب میجیک

 معاون سابق وزیر ورزش نایب رئیس زنان والیبال شد

فریبا محمدیان به عنوان نایب رئیس فدراسیون والیبال بانوان انتخاب شد.

به گزارش میجیک ، محمدرضا داورزنی فریبا محمدیان را به عنوان معاون زن رئیس جمهور انتخاب کرد. محمدیان که یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون والیبال است ، همچنین معاون وزیر زنان ، وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون اسکیت است.

وی دارای مدرک دکترای تربیت بدنی ، مدیریت و برنامه ریزی است و در دوره های آموزش و داوری در کلاس های والیبال درجه سه شرکت کرده و در آن دوره گواهینامه کسب کرده است.

متن تصمیم رئیس فدراسیون والیبال برای معاون بانوان این است:

“با احترام ، بخاطر تعهد ، تخصص و تجربه قابل توجه مقام معظم رهبری در مدیریت کل ورزش کشور به ویژه در زمینه ورزش بانوان ، شما نایب رئیس (بانوان) فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران هستید.

با توجه به ظرفیت بالا و استعداد خوب در بین والیبال دختران کشور ، امید می رود تیم والیبال بانوان در آسیا و جهان حضور داشته و به درستی نمایش داده شود که با برنامه ریزی و سخت کوشی می توان این کار را انجام داد. بنابراین ، اکنون یکی از اهداف بلند مدت و استراتژیک این فدراسیون توسعه سطح والیبال بانوان و رسیدن به یکی از سکوهای برتر آسیا تا سال 2023 است.

من مطمئن هستم که موفق خواهید شد و پیروز خواهید شد ، انشا Godالله با داشتن قدرت اعتماد از خداوند متعال و استفاده از همه تلاشها هزینه بر است ، همچنین انرژی دیگر آن نیز برای طراحی ، تصور و اجرای برنامه هایی که انتظار دستیابی به هدف مشخص را دارند ، وفادارانه ، اختصاص داده شده و کارآمد است. . “

به گزارش میجیک ، از زمان استعفای متین زبردست در 19 دسامبر 2009 ، و در طی آن مهناز شاددل به عنوان مشاور داوری ، امور زنان را والیبال معاون رئیس جمهور نداشته است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا