مشکلات مربوط به افراد مسلح پس از خشونت کورونا

مشکلات مربوط به افراد مسلح پس از خشونت کورونا

کمیته مشترک باید بدنبال تأمین مهمات مورد نیاز تیم ملی باشد تا با پایان بحران کرونا و شروع تیم ملی تضادی نداشته باشد. ملافه

به گزارش میجیک ، تیراندازان ایرانی برای رقابت آماده می شوند و سهمیه المپیک توکیو را برای ایران کسب می کنند. که به آنها کمک زیادی نمی کند و بدن را مناسب می کند. شروع اردوها هنوز مشخص نیست و یک ماه دیگر طول خواهد کشید.

شیوع تاج جهانی وقایع ورزشی بین المللی را به تأخیر انداخت یا از بین برد و سازمان تجارت جهانی رقابت را برای چند ماه آینده به حالت تعلیق درآورد. کنوانسیون ملی توکیو نیز با وقفه سالانه تنظیم می شود.

انتظار می رود فدراسیون تیراندازی ایران مهمات خود را از دیگر کشورها از جمله آلمان صادر کند و افراد مسلح هر بار که به این کشور سفر می کنند ، برای آموزش و رقابت خود درخواست های متعددی را انجام می دهند. ارمیا اکنون تعلیق و خروج جام جهانی ، سازمان های ورزشی را برای تهیه مهمات با مشکل روبرو می کند.

با این حال ، در آخرین سفر خود به آلمان ، تیراندازهای ایرانی توانستند تعداد زیادی اسلحه آزمایشی را خریداری کنند که حدود یک ماه پس از گمرک و به تیم شلیک اختصاص یافته است. با تعطیلی اردوگاه ، این تعداد مهمات هنوز مورد استفاده قرار نمی گیرند ، اما قطعاً پاسخی برای تمرین تیم ملی با وقفه یک ساله المپیک نخواهد بود .

اکنون مشخص است که توپچی ها باید برنامه ای را برای به دست آوردن مهمات مورد نیاز تیم ملی پیدا کنند تا با پایان کرونا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود. خشونت و شروع اعتصاب ملی. تاکنون تیم USA در این زمینه موفق شده است و شش مدال المپیک کسب کرده است ، اما نکته برجسته عملکرد مبارزان در المپیک توکیو است.

چگونگی بستگی تیراندازان فیلم به این سازمان می تواند شرایط اردوگاه ها را تعیین کند. البته تیم های ملی با بازگشت به اردو و ادامه طلسم خشک قادر به تحقق آن انتظارات نخواهند بود. نتایج را در فوتبال بدست آورید زیرا می خواهند در اردوگاه بمانند.

الهام هاشمی سرمربی تیم ملی اسلحه در مصاحبه با میجیک ، در مورد مسائل پیش روی تیم ملی با آغاز اردو صحبت کرد: The. چالش اصلی مراقبت از کلیه اقدامات احتیاطی برای پاکیزگی است ، به خصوص برای قاتلانی که در هتل اقامت خواهند کرد. همانطور که از مربیان کشورهای دیگر شنیده ام ، در سال 2020 هیچ رقابتی برگزار نمی شود و اگر این کار را انجام دهیم ، ما از آن استقبال خواهیم کرد.

احمد نجفی ، رئیس گروه ملی اسلحه ، در مورد در اختیار داشتن سلاح برای آموزش به میجیک نیز گفت: “مهمات خریداری شده از هانوفر حذف شده است و ما بلافاصله مشکلی برای شروع تدریس وجود ندارد. ” اگر گلوله کوچک است ، باید آن را خریداری کنند. اکنون مقداری مهمات برای آموزش وجود دارد.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا