مطالب میجیک

مشکلات دختر سنگین وزن کشتی ایران برای قهرمانی آسیا

هانیه عاشوری می گوید حریفان تمرینی ندارند و باید تمرین کنند و با کشتی گیران در وزن های پایین تر مسابقه دهند.

به گزارش میجیک، تیم ملی کشتی فرنگی بانوان ایران اواخر اردیبهشت ماه به مصاف رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌رود و تاکنون مرحله نخست این اردو را پشت سر گذاشته است. دو مرحله دیگر از اردو در هنگام تحویل برگزار می شود.

هانیه عاشوری ملی پوش سنگین وزن ایران در گفت وگو با میجیک به تشریح وضعیت اردوی ملی پرداخت و گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. آقای دبیر هم به اردو آمدند و در مورد مسابقه صحبت کردند. او همچنین به ما قول هایی داد که امیدوارم عملی شود.

وی درباره شرایط قبل از آسیا گفت: از شرایطم راضی هستم و در طول مسابقات آمادگی بیشتری خواهم داشت. در زمانی که اردوی ملی نداریم، فقط به این دلیل تمرین می کنم که در استان و حتی در اردوی ملی حریف تمرینی ندارم.

عاشوری در این باره افزود: وزنم 130 کیلوگرم است اما حریف تمرینی ام در اردوی تیم ملی 76 کیلوگرم است و باید طوری تمرین کنم که استرس نداشته باشد. این به شدت روی کار من تأثیر گذاشته است زیرا نتوانسته ام مهارت هایم را به درستی آموزش دهم.

ملی پوش سنگین وزن ایران درباره کسب مدال نقره در مسابقات قرقیزستان گفت: نایب قهرمانی قرقیزستان به خاطر قدرت یا تمرین نیست، بلکه به خاطر طلا نشدن من است. با آقای دبیر هم صحبت کردم اگر می توانست داوری را با ما به مسابقات قهرمانی آسیا بفرستد که اگر عمل ناعادلانه بود هوای ما را داشته باشد اما تاثیری نداشته باشد.

عاشوری در پایان گفت: آنقدر به کشتی بانوان توجه بیشتری می کنم که دختران ناامید نشوند. فدراسیون اهمیت می دهد، اما این حمایت باید بیشتر و بیشتر از دختران در زمینه هایی مانند کار و دانشگاه حمایت شود. البته اکنون ما سر کار هستیم، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. البته آقای دبیر گفت کار پیدا کن اگر لازم شد بهت نامه میدم. از طرفی از آنها خواستیم که به ما پول بدهند اما گفتند پول نداریم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا