مطالب عمومی

مسئول اسرائیلی: عناصر مقاومت در جنین سلاح‌های پیشرفته و سنگین در اختیار دارند

یک مقام ارشد نظامی رژیم صهیونیستی تأکید کرد که در ماه های اخیر ، سربازان اسرائیلی اغلب هنگام حمله به جنین ها با درگیری های مسلحانه با نیروهای مقاومت روبرو شده اند.

به گزارش میجیک ، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین ، “یایر فلای” فرمانده سربازان تیپ جولانی که قرار است فعالیت خود را با موقعیت رسمی خانه تابستانی آغاز کنند ، در مصاحبه با روزنامه مقاومت معارو در سلول در شهر جنین ، 6 فلسطینی کشته و دست کم 20 نفر دیگر کشته شدند و بسیاری دیگر از افرادی که در درگیری های ماه های گذشته بازداشت شده بودند ، زخمی شدند.

فلای گفت که هیچ شهر دیگری در کرانه باختری مانند جنین و مقاومت در حال حاضر عناصر زیادی در شهر ندارد که حرکات نظامی اسرائیل از آن زمان را زیر نظر داشته باشند و در مورد نیروهای مسلح در مورد جنبش و تحرکات آنها هنگام ورود نیروهای نظامی اطلاعات ارائه دهند. اسرائیل از داخل خودروها به سمت شهر شلیک کرد و درگیر شد ، همچنین نیروهای دیگری از دیگر نقاط به ارتش اسرائیل حمله کردند ، و همه این عناصر و هسته ها از طریق تلفن های همراه. به تماسی وجود ندارد.

این فرمانده اسرائیلی گفت بسیاری از نیروهای وابسته به جنبش حماس و برخی وابسته به جهاد اسلامی و دیگر گروه های فلسطینی بودند ، اما همه آنها در اردوگاه جننین زندگی می کردند و این باعث وحدت بیشتر شد.

یایر فلای گفت که ارتش اسرائیل از تعداد سلاح های موجود در جنین اطلاع ندارد ، اما برآوردها نشان می دهد که صدها سلاح در این منطقه وجود دارد.

فلای تأکید می کند که جنگنده های مقاوم در جنین دارای سلاح ها و تجهیزات نظامی سنگین و پیچیده و وسایل انفجاری خوب هستند و همچنین دارای موشک های ضد تانک هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا