مزدوران سعودی-آمریکایی در برابر انقلابیون یمن به زانو درآمده‌اند/ پیام‌های بهت‌آور بازداشت جاسوس‌های انگلیس در یمن

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، فهمی الیوسفی در یادداشتی درباره بازداشت برخی از جاسوسان اطلاعاتی انگلیس در استان صنعا نوشت: “واقعیت های میدانی صلاحیت سرویس های امنیتی را که توسط نیروهای انقلابی 11 سپتامبر اداره می شوند ، ثابت می کند” تحت حمایت لندن و واشنگتن. ساختار نظامی و حساسیت و عملکرد استثنایی دستگاه امنیتی موانع و چالش های زیادی را برای نیروهای امنیتی سرویس عرب-آمریکایی ایجاد می کند. یمن با موشک و موشک نیروهای مورد حمایت عربستان را هدف گرفت و پایگاه خود را بمباران کرد.

حمله موشکی به فرودگاه اباح عربستان

براساس این گزارش ، دستاورد نیروهای یمنی پیروزی بزرگی با پیام های مختلف بود ، از جمله این واقعیت که نیروهای امنیتی یمن با وجود موانع ، مشکلات و محاصره یمن ، هر روز کارآمدتر می شوند. اکنون کارایی این است که نیروهای امنیتی یمن می توانند هر طرحی را که هدف آن توطئه در این کشور باشد ، شناسایی و مختل کنند. وی در آخرین عملیات خود کوکتل مولوتف را گرفت و مزدوران سعودی-آمریکایی را به سطح امنیتی یا میدانی آورد.

یوسفی می نویسد: “موفقیت دیگر نیروهای امنیتی ردیابی ، نظارت و دستگیری گروه جاسوسی بود ، تا زمانی که برنامه های سرویس اطلاعاتی برای سواحل غربی و جنوبی خلیج فارس مثر نبودند و نمی توانستند برنامه هایی را برای برهم زدن ثبات داخلی اجرا کنند.”


بیشتر بخوانید:

مزدور نفوذی به ماریب با سرویس اطلاعاتی / اجتماعی یمن علیه دیکتاتوری آمریکایی-صهیونیستی مرتبط است


معاون یمن گفت: “موفقیت ارتش یمن و کمیته های مردمی آن و همچنین نیروهای امنیتی ، نشانه روشنی است که واشنگتن و لندن در برنامه ریزی ، تأمین مالی و انجام تجاوزات علیه یمن برای ایجاد یک جامعه بین المللی فریبکار شرکت می کنند.” وزیر گفت. ژارن به غرب دروغ نگویید. به دلیل توطئه ای که رسانه های غربی را گمراه و گمراه می کند ، روشن است که آنها صلح و راه حل های سیاسی و صلح آمیز را برای یمن نمی خواهند ، در حالی که عکس آن را در رسانه ها به تصویر می کشند.

فهمی الیوسفی گزارش داد: “عملکرد مأرب بزرگ در یمن به عنوان بخشی از روند پیروزی بر کشورهای ائتلاف عربی که به چهار کشور عربی حمله کننده حمله کرده و آنها را به شدت مورد حمله قرار داده است.” کشف موفقیت آمیز شبکه جاسوسی توسط سرویس های امنیتی بخشی از روند پاکسازی سرویس های امنیتی حساس و حساس یمن از جاسوسان و عناصر نفوذ و اطلاعات در کشورهای خارجی است که به خیانت عادت کرده اند. این دستاوردها می تواند دریچه ای برای یافتن توطئه دیگری علیه مردم یمن ، توطئه ای باشد که تحت نظر کارگزاران دولت ، نامه های جعلی یا پروژه های سرمایه گذاری و غیره تحقق می یابد.

وی نوشت: ایالات متحده و انگلستان قصد دارند شبکه جاسوسی در میان جوانان ایجاد کنند و ممکن است اکنون آنها این طرح را اجرا کنند. شبکه جاسوسی که توسط نیروهای امنیتی کشف و منهدم شده است ، به عمق ساختار اطلاعاتی نفوذ کرده است و به طور کلی تحت نیروهای یمنی استخدام و مورد استفاده قرار می گیرد. این از یک طرف حساسیت عملکرد این موسسات و از سوی دیگر موفقیت بزرگ اطلاعاتی هنگام دخالت در توطئه های خارجی را نشان می دهد. تأسیس و تأمین مالی مراکز جاسوسی (با تضمین قانون) از سالها قبل در دستور کار انگلیس و ایالات متحده بوده است. وی در طول سالها تجاوز به یمن که منجر به شکست کشورهای مهاجم شد ، نتوانست به واشنگتن و لندن برسد.

معاون وزیر اطلاعات یمن افزود: این ناكامی باعث شده كه كشورهای ناتو از جمعیت جوان تر برای پر كردن خلا gap عملکرد جاسوسان قبلی و استخدام جاسوسان استفاده كنند. این بازی اکنون باز است و بسیاری از جاسوسان از کشور گریخته اند و اکنون در سرزمین های اشغالی یا در هتل های ریاض و ابوظبی هستند. این جوانان قبل از سال 2014 توسط فعالیت های اطلاعاتی غرب برای فعالیت هایی که به یمن آسیب می رساند آموزش دیده اند.

آخرین پیام / 4033 /

دکمه بازگشت به بالا