برترین های کسب و کار مجیک

مزایای استفاده از اینورتر آیمستر چیست؟

اینورتر یا VFD مخفف “Voltage Frequency Converter” است و به عنوان یک دستگاه کنترل موتور استفاده می شود. VFD به یک دستگاه الکترونیکی اجازه می دهد فرکانس و ولتاژ ورودی را تغییر دهد و سپس یک موتور AC را کنترل کند. بهبود کارایی سیستم کنترل، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش وقفه های عملیاتی و کاهش هزینه های نگهداری از مزایای استفاده از اینورتر است. تاریخچه و کاربرد اینورتر VFD بسیار طولانی است. در اواخر دهه 1960، اینورترهای VFD برای هدایت سیستم های کنترل موتور AC توسعه یافتند. این برای کاهش نویز تولید شده و مصرف انرژی ماشین ها بسیار مهم است.

در طی چند سال بعد، با پیشرفت فناوری الکترونیکی، سیستم های کنترل VFD جدیدی توسعه یافتند که به کاربران امکان می داد سرعت موتور را با دقت بیشتری کنترل کنند و در نتیجه هزینه ها را کاهش دهند. در نتیجه امروزه اینورترها در اکثر صنایع به عنوان یک وسیله مهم و ضروری در سیستم های کنترل موتور مورد استفاده قرار می گیرند. VFD در صنعت برای کنترل موتورهای اتصال کوتاه AC استفاده می شود. این دستگاه معمولاً در ماشین های صنعتی، پمپ ها، فن ها، کمپرسورها و سایر دستگاه هایی که نیاز به کنترل سرعت دارند استفاده می شود. به طور کلی، مبدل فرکانس به سازندگان کمک می کند تا سرعت و فشار ماشین های خود را بهتر کنترل کنند، هزینه های انرژی را کاهش دهند و عمر موتورهای القایی خود را افزایش دهند. اینورتر iMaster می تواند نیازهای اینورتر شما را برطرف کند.

مزایای استفاده از اینورتر آیمستر چیست؟

اینورترها نسبت به روش‌های سنتی کنترل موتور مزایای زیادی دارند، از جمله:

صرفه جویی در انرژی: با کاهش دور موتور می توان در هزینه های انرژی صرفه جویی کرد.

کاهش هزینه های نگهداری: با کاهش ضربات و زمان شروع و توقف، عمر موتور افزایش می یابد.

سر و صدا و لرزش را کاهش می دهد: حرکت نامتقارن موتور را کاهش می دهد، سطح سر و صدا و ارتعاش را کاهش می دهد و شرایط کاری را برای کارکنان بهبود می بخشد.

تنظیم سرعت ماشین: با قابلیت تنظیم سرعت ماشین بر اساس نوع کار انجام شده، هماهنگی بیشتری بین ماشین آلات تجهیزات مختلف وجود دارد.

کاهش آسیب به شبکه: با کاهش جریان از آسیب به شبکه برق جلوگیری می کنیم.

دقت بالا: توانایی کنترل دقیق سرعت موتور باعث افزایش دقت در کنترل فرآیند ساخت می شود. به طور کلی استفاده از VFD ها در صنعت باعث افزایش راندمان، صرفه جویی در مصرف انرژی، کاهش هزینه های نگهداری و تعمیرات و بهبود دقت می شود.

اینورتر iMaster ساخت شرکت کره ای ADT می باشد. شرکت ADT در طول سالیان متمادی جوایز زیادی را برای کیفیت اینورترهای خود دریافت کرده است. علیرغم وجود برندهای مختلف در بازارهای داخلی و خارجی، imaster روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرد. اینورتر iMaster در سال های گذشته گواهینامه های مختلفی مانند UL، CW و RoHS را به نفع اروپا و آمریکا دریافت کرده است.

ADT در سال 1999 شروع به کار کرد. این شرکت در طول سال ها در بسیاری از صنایع کار کرده است. این شرکت محصولات مختلفی از جمله درب آسانسور، کمپرسور هوا، اینورتر و درایو سروو را تولید می کند.

در سال 2004 گواهینامه کیفیت ISO9001 را دریافت کرد. در سال 2010، این شرکت با هیوندای برای تولید و راه اندازی یک اینورتر ولتاژ پایین شریک شد. پس از چندین عملیات، iMaster تولید محصولات جدید را از طریق قرارداد همکاری با ال جی آغاز می کند. ADT یک شرکت بین المللی و موفق با شرکای تجاری بسیاری است. یکی از شرکت های بزرگی که با ADT کار می کند فوجی است. اینورترهای خود را بر اساس استانداردهای شرکت FUJI تولید کرد. ADT جوایز متعددی از جمله جایزه 5 میلیون دلاری در سال 2008 و جایزه 10 میلیون دلاری در سال 2010 برای عملکرد فوق العاده در طول سال ها دریافت کرده است. بیشتر رویدادهایی که این جوایز را برای او به ارمغان آورد با موفقیت به شرکت های مختلف در سراسر جهان صادر شد.

مزایای استفاده از اینورتر آیمستر چیست؟
مزایای استفاده از اینورتر آیمستر چیست؟

نمایندگی مجاز و رسمی اینورتر آیمستر در ایران

ثامن نمایندگی اینورتر آیمستر در ایران است. اینورترهای ADT در کره جنوبی تولید می شوند و کارخانه آن در سئول قرار دارد. اینورتر imaster ADT در ایران در چهار سری A1، U1، E1 و U1 موجود می باشد. برای خرید هر محصولی از این سری می توانید از طریق وب سایت به صورت آنلاین خرید کنید و یا به صورت تلفنی خرید خود را انجام دهید.

قیمت اینورتر iMaster

اینورترهای iMaster معمولا در دو مدل عرضه می شوند. مدل های تک فاز و سه فاز. نصب این دو مدل اینورتر سخت نیست و با دانش کمی قابل نصب و راه اندازی است. اینورتر iMaster برای برنامه های مختلف استفاده می شود. کاربردهای سبک، سنگین و فوق سنگین را می توان به راحتی با این اینورتر اجرا کرد. Alphainverter یک فروشگاه اینترنتی محصولات اتوماسیون الکتریکی صنعتی است. لیست قیمت ما را می توانید در قسمت های مختلف سایت ببینید و با سایرین مقایسه کنید. اطلاعات دقیق در مورد هر محصول گنجانده شده است که برای خرید اینورتر iMaster مورد نظر می توانید آن ها را بررسی کنید.

Manwal tal-Inverter ADT

اینورترهای ADT یا Imaster کره جنوبی نیز جایگزین برندهای با کیفیت اروپایی شده اند و عملکرد مثبت و استثنایی از خود نشان داده اند. اینورترهای imaster ADT دارای دفترچه راهنمای انگلیسی و فارسی و تیم پشتیبانی فنی عالی هستند که می توانند به صورت حرفه ای نیازهای همکاران و مشتریان را در زمینه نصب و راه اندازی تجهیزات برآورده کنند و به لطف همین عوامل، همکاران و مشتریان برق به میزان قابل توجهی به این برند با کیفیت روی آورده اند. . در سالهای اخیر برای دانلود دفترچه راهنما و کاتالوگ محصول iMaster اینجا را کلیک کنید.

کاربردهای اینورتر iMaster برای کاربردهای سبک و سنگین

محصولات اینورتر iMaster برای کاربردهای مختلفی تولید می شوند. این محصولات را می توان برای کاربردهای سبک و سنگین استفاده کرد.

کاربر علم

یک خیاط

کمپرسورها

پمپ

بوستر پمپ ها

دستگاه کپی

مسافران

ماشین آلات و جرثقیل

و در آخر بار دیگر به مزایای استفاده از اینورتر اشاره می کنیم.

استفاده از اینورتر برای کنترل موتورهای AC دارای مزایای زیادی است که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- کنترل سرعت: از آنجایی که VFD به یک دستگاه الکترونیکی به نام IGBT متصل است، موتور AC را می توان به طور مداوم با سرعت دلخواه کنترل کرد.

2- خطای کم: VFD ها به طور کلی برای هر نوع کاربرد روی موتور AC به طور جداگانه طراحی می شوند. در نتیجه تنظیمات دقیق و بالایی را برای تنظیم موتور ارائه می کنند.

3- صرفه جویی در مصرف انرژی: با کمک کنترل دور موتور، مصرف انرژی خودروها و تجهیزات فرآیند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

4- راندمان بالا: VFD یک ابزار کنترلی قدرتمند و مقرون به صرفه در مقایسه با روش های سنتی است.

5- کاهش هزینه های نگهداری: با استفاده از VFD ها، دستگاه های کنترل نامحدود شناورهای بسیار سنگین، خطوط انتقال و … مانند پمپ ها، کمپرسورها و فن ها از خطر شکستگی خطرناک جلوگیری می شود.

دکمه بازگشت به بالا