مطالب میجیک

مریم جهان‌نجاتی: جام باشگاه‌های آسیا راهی جدید برای فوتبال زنان است/دنبال خلق شگفتی هستیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان سیرجان گفت: جام باشگاه های آسیا راه های جدیدی را برای فوتبال زنان باز کرده است تا بتوانیم چهره دیگری از فوتبال ایران را به آسیا نشان دهیم.

به گزارش میجیک ، تیم شهرداری سیرجان که قهرمان 13 دوره لیگ برتر فوتبال زنان شد ، به عنوان نماینده ایران به اولین دوره جام باشگاه های آسیا اعزام می شود.

این مسابقات قرار است در دو گروه شرقی و غربی با هشت تیم (چهار گروه در هر گروه) برگزار شود و نمایندگان گروه ایران در غرب آسیا با نمایندگان اردن ، ازبکستان و هند رقابت می کنند. تیم های ژاپن ، استرالیا ، کره جنوبی و چین نیز در گروه آسیای شرقی قرار دارند.

سیرجان جهان نجاتی ، سرمربی تیم سیرجان در مورد شرکت در این مسابقات به میجیک گفت: این مسابقات از تاریخ 17 نوامبر 2014 تحت برنامه AFC آغاز می شود. پیوستن به این باشگاه نتیجه یک لیگ خوب و فعال است که طی چند سال گذشته روی آن کار کرده ایم و بعد از تلاش خانم شکل گرفت. گلاره ناظمی.

وی درباره شروع تیم تمرینی سیرجان برای پیوستن به این مسابقات گفت: برای برنامه ریزی سازمان فدراسیون و لیگ با خانم ناظمی مسئولین فنی و فدراسیون دیدار خواهیم کرد. پس از آن ، سعی خواهیم کرد هر چه زودتر آماده شویم زیرا باید برای دفاع از قهرمانی در لیگ و حضور در جام باشگاه آماده باشیم.

جهان نجاتی به جذب بازیکنان جدید برای توانمندسازی تیم شما سیرجان اشاره کرد و گفت: برای موفقیت در جام جهانی باشگاه ها ، باید بازیکنان جدیدی را با دو تا سه پست به خدمت بگیریم و این کار را پس از جلسه با سازمان انجام می دهیم لیگ و فدراسیون. “

سرمربی تیم سیرجان در مورد شناخت خود از رقبای ایرانی در این رویداد گفت: من در سال 1996 با تیم ملی ایران مقابل تیم ملی ازبکستان و در سال 1997 مقابل تیم ملی هند بازی کردم ، یعنی این شانس را داشتم که مربی با تیم ملی. “در هر دو کشور شرکت می کند و من از سبک بازی او اطلاع دارم.

در پاسخ به این سوال تا جایی که دانش حریف بهتر است ، آیا تیم شما فرصتی برای صعود به مرحله دوم دارد؟ وی گفت: ما قصد داریم این موضوع را غافلگیر کنیم و امیدوارم اوضاع به همین صورت باشد.

جهان نجاتی به وضعیت تیم ملی و تعطیلی دو ساله اشاره کرد و گفت: تیمی که دو سال اردو نداشته باشد چگونه می تواند از تیمی که تمرینات خود را ادامه می دهد فاصله داشته باشد؟ با این حال ، یکی از دلایلی که هنوز به جایگاه واقعی خود در آسیا نرسیده است ، نبود یک برنامه فدراسیون مناسب است. اگر تعطیلی اردوگاه هنوز مشخص نیست ، به یک برنامه کاملاً مکتوب نیاز داریم. امیدوارم مدیر جدیدی که قول داده است فوتبال زنان را روز بهتری بسازد ، توجه و کاستی های سالهای گذشته را جبران کند. علاوه بر این ، جام باشگاه های آسیا راه های جدیدی را برای فوتبال زنان گشوده است تا بتوانیم چهره های دیگر فوتبال ایران را به آسیا نشان دهیم.

وی در مورد تأثیر حضور ایران در جام باشگاه های آسیا در انگیزه بازیکنان گفت: “من چندین بار مصاحبه مرضیه جعفری را پس از قهرمانی بم در لیگ خوانده ام و گفته بود که ما پیروز شدیم ، اما پیروزی در ایران چیزی جز قهرمانی نیست. جام. امیدوارم که بتوان به سطح بالاتری دست یافت. این باعث افزایش تلاش بازیکنان و مربیان می شود و تعداد تیم های مدعی قهرمانی نیز افزایش می یابد.

سرانجام جهان نجاتی گفت: “من از سازمان لیگ و گلوریا ناظمی تشکر می کنم که علی رغم کرونا ، لیگ را به طور منظم و با کیفیت برگزار کردند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا