مرحله استانی جشنواره ملی فردخت در آذربایجان غربی برگزار می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

آذربایجان | اخبار ایران

به گزارش خبرنگار آنلاین، رقیه موسویان عصر سه شنبه هنگام رونمایی از پوستر جشنواره ملی. فردخت که در سالن اجتماعات شهید امینی از ساختمان باکری سپاه شهید آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: این جشنواره همزمان با هفته عفاف و حجاب تا چهارم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

وی ادامه داد: جشنواره فرهنگ و هنر مبتنی بر دانش در حوزه مد و لباس با حضور هنرمندان، اساتید، پژوهشگران و با رویکرد بسترسازی برای تمدن نوین اسلامی برگزار می شود.

موسویان با بیان اینکه دبیرخانه استانی این جشنواره با محوریت بسیج جامعه زنان استان تشکیل می شود، گفت: توسعه گرایش ها در حوزه پوشاک و پوشاک متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی. تولید البسه مقدس مطابق با فرهنگ اسلامی ایران هدفی است که روی آن کار می کنیم.»

وی سطح رقابتی جشنواره را برندهای تخصصی، دانشجویی، دانشجویی و آزاد عنوان کرد و گفت: علاقه مندان به نمایندگی ها در این جشنواره می توانند آثار خود را از 19 مرداد لغایت 4 شهریورماه به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهید آذربایجان غربی به برپایی نمایشگاه آثار برگزیده در 29 مهرماه اشاره کرد و گفت: علاقه مندان به کسب اطلاعات بیشتر از جشنواره می توانند با دبیر سازمان بسیج مستقر در ارومیه تماس حاصل کنند. خیابان شهید پرهیزگار جامعه زنان آذربایجان غربی.

دکمه بازگشت به بالا