مطالب میجیک

مربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن: نیاز به تمرینات بیشتر داریم

میجیک/ اصفهان مربی تیم فوتبال بانوان ذوبیا معتقد است این تیم برای رسیدن به هماهنگی های لازم نیاز به تمرینات بیشتری دارد.

مهسا آقابزرگی امروز (شنبه 22 آبان) پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل پالایش گاز ایلام از هفته اول لیگ برتر فوتبال بانوان کشور در جمع خبرنگاران گفت: از سال 91 فعالیت خود را در عرصه مربیگری آغاز کردم. امسال در خدمت زورینگا بودم و امیدوارم نتایجی را که شایسته باشگاه هستم به دست بیاورم و نمی‌توانیم انتظار زیادی از بازی اول داشته باشیم.

وی افزود: در نیمه اول به گلی که می خواستیم رسیدیم، از پایان نیمه دوم بهتر شدیم، تیم ایلام تیمی دونده و جنگنده است که من هم می خواهم موفق شوم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن درباره میزان آشنایی و آنالیز تیم ایلام و یا با توجه به خروجی بالای این تیم، افزود: با توجه به شرایط فوتبال بانوان، دسترسی به فیلم های تیم کم است و شناخت کمی از حریف داریم. تیم و برنامه ما باید بیشتر کار کنند.

آقای بزرگی همچنین درباره تغییرات در کادر فنی تیم و تاثیر آن اظهار داشت: این تغییرات باعث ایجاد یک وقفه کوتاه بین تمرینات دوره اول و دوم شد. اما با حمایت باشگاه و همکاری بچه ها می توانیم تیم خوبی بسازیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا