اقتصادی

مذاکره‌ای با چین برای ساخت ۴ میلیون مسکن نداشته‌ایم

وزارت راه و شهرسازی این خبر را تکذیب کرد که «دولت پیشنهاد کرده است در ازای نفت چین چهار میلیون خانه در ایران بسازد و این کشور این پیشنهاد را رد کرده است».

به گزارش میجیک، وزارت راه و شهرسازی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در جریان سفر رئیس جمهور و هیات جدید به پکن، مذاکرات سازنده ای از سوی وزارت راه و شهرسازی با طرف چینی انجام شد و مورد بررسی قرار گرفت. مثمر ثمر. از این بحث و توافق در آینده در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

در این اطلاعیه به نقل از وحید قربانی، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، طرح این موضوع توسط یکی از روزنامه های پیشنهادی طرف ایرانی برای ساخت چهار میلیون واحد مسکونی برای چینی ها مطرح شده است. قبول نکرد نادرست نامیده می شود.

وی سپس گفت: انتظار می رود همکارانی که در حوزه رسانه ای فعال هستند اطلاعات طرح نهضت ملی مسکن و سایر موارد مرتبط با وزارت راه و شهرسازی را از درگاه رسمی این وزارتخانه دریافت و منعکس کنند. کشور. محیط رسانه ای با بیان اطلاعات نادرست، آن را قرار ندهید

اخبار وزارت راه و شهرسازی حاکی است: اخیرا یکی از روزنامه های دولتی در گفتگو با عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق، اطلاعات نادرست و ناقصی درباره پروژه مشترک وزارت راه و شهرسازی و چینی ها داده است. سمت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا