مطالب میجیک

مدل‌سازی برای کنشگری و نوآوری دختران در تهران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مریم اردبیلی در اولین گردهمایی مدیران امور بانوان و خانواده در مناطق ۲۲ گانه گنه در سال جدید او بیان کرد: امسال سال انتشار همه اقدامات در حوزه زنان است.

وی با بیان اینکه نهضت نوسازی و ارتقای زیرساخت های بانوان از سال گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: این روند امسال نیز با توجه به بودجه در نظر گرفته شده انجام می شود. ادامه داد.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: آقای زاکانی بر تقویت و ارتقای حوزه بانوان تاکید کردند و خواستار افزایش دامنه کار در این حوزه هستند.

اردبیلی تاکید کرد: سعی کرده ایم هر چه از تجربیات گذشته و گذشته و هر چه در طول یک سال گذشته تجربه کرده ایم احیا، حفظ، تثبیت و ارتقا دهیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران همچنین با بیان اینکه تلاش می کنیم نیازهای جامعه به ویژه پایتخت را در حوزه دختر و زن شناسایی کنیم و ادامه داد: در حال حاضر تحرک، نوآوری، رویکردهای نوین است. وضعیت. ، دختران و البته شهر ما نیاز به شناسایی و الگوبرداری دارند. برخی از مدل های طراحی شده در سال گذشته در ایجاد تحول و یادگیری بسیار نوآورانه و موثر بوده اند و این روند باید ادامه یابد.

وی اظهار داشت که در اداره کل امور زنان و خانواده، تجربیات و پروژه های بسیار متنوعی را با کمک آمار ما تمام شد، اشاره کرد: اگر نه 100٪، اما ضریب مشمول ما خیلی چیزها را پوشش داده ایم. همچنین در این دوره از مدیریت شهری سعی شده است تا حد امکان نکات طبقاتی، سنی و نیازهای زنان و دختران به جا مانده از سایر نهادهای مسئول پوشش داده شود.

اردبیلی تاکید کرد: رویکرد ما پرکننده است پوچی شهر تهران در حوزه زنان و دختران است. این پوچی هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما توانسته ایم در بسیاری از مدل های کسب و کار مانند «هزار امید» موفق باشیم.

مدیرکل بانوان و خانواده شهرداری تهران افزود: امسال باید اقدامات خوبی برای دیگران ایجاد و تقویت شود. پوچیبرای یافتن راه حل هایی که گروه های اجتماعی دائمی بمانند و ساکنان از ثمرات آن بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه امسال سال توسعه و تحکیم است، گفت: باید دانست که امسال سال رها شدن همه مراحل در حوزه بانوان است. به عبارت دیگر، ما باید در مورد شهری که زنان در آن فعال، مبتکر و حل مشکلات هستند، دانش ارائه کنیم.

اردبیلی با اشاره به اینکه برای ایجاد یک اتفاق خوب باید فضای مثبت در شهر ایجاد شود ادامه داد: باید تجربیات مثبت را نیز به اشتراک بگذاریم.

دکمه بازگشت به بالا