محمودی: زنان به استاندردهای فوتبال مردان نزدیک می‌شوند

فوتبال

بیان محمودی گفت: فوتبال بانوان به استانداردهای فوتبال مردان نزدیک می شود و این باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شود.

به گزارش میجیک، 13 هفته از لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد و تیم سپاهان اصفهان با 31 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم در آخرین دیدار هفته دوازدهم مقابل نمایندگان البرز پیروز شد و نکته قابل توجه برگزاری این دیدار در ورزشگاه نقش جهان بود که برای اولین بار برگزار شد.

بیان محمودی سرمربی سپاهان درباره برگزاری این دیدار در نقش جهانی به میجیک گفت: این اتفاق بزرگی برای فوتبال بانوان ایران است که باعث شده تیم های زیادی در لیگ برتر تیم های بانوان تشکیل دهند و از بانوان حمایت کنند. از طرفی انگیزه بازیکنان را نیز افزایش می دهد.

وی افزود: در ابتدای فصل زمانی که در جلسه ای با مدیران باشگاه بودم از آنها خواستم که این نقش جهانی را به برخی مسابقات بانوان اختصاص دهند. در آن زمان ما یک وعده داشتیم و اکنون محقق شده است.

محمودی درباره لزوم تامین ورزشگاه مناسب برای برگزاری مسابقات فوتبال بانوان در ماه مبارک رمضان گفت: کاری که انجام داده ایم تشویق بسیاری از مسئولان باشگاه ها برای ارائه ورزشگاه خوب است. او می تواند آن را انجام دهد. من فکر می کنم فوتبال زنان به سرعت در حال پیشرفت است و این نیاز به نگاه خاص تری دارد.

وی در خصوص رقابت بعد از افطار نیز گفت: با این موضوع به شدت موافقم به خصوص اینکه قرار است داغ شویم. این مسابقه قرار است بعد از ماه مبارک رمضان از ساعت 17 بعد از ظهر برگزار شود. موافقم چون کیفیت فنی خوبی هم برای بازیکنان دارد. ما به استانداردهای فوتبال مردان نزدیک شده ایم و خیلی خوب بوده است.

محمودی با بیان اینکه صبح ها مسابقه فوتبال بانوان برگزار می شود، گفت: هیچ چیز در دنیا وجود ندارد که در چنین زمانی مسابقه ای برگزار کنند و حالا که زمان مسابقه تغییر کرده، خیلی خوب بوده است. من باید ساعت 7 صبح بیدار می شدم و وقتی به میدان می رفتم بدنم بیدار نمی شد. این واقعا خوب و استاندارد نیست، اما خوشبختانه با تلاش خانم ناظمی هر روز بهتر می شوم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا