مجلل: از خبر پرچمداری‌ام شوکه شدم/ بهترین خبری بود که شنیدم

دختر پرچمدار کاروان ایران در مراسم اختتامیه المپیک پاریس گفت: هیچ وقت فکر نمی کردم پرچمدار باشم. این بهترین خبری است که تا به حال شنیده ام و کاملا شوکه شده ام.

مجلل: از خبری که به من رسید تعجب کردم/ خبر خوبی بود که شنیدم

فاطمه مجلل در گفت وگو با میجیک، درباره پرچمدار کاروان ایران در مراسم اختتامیه المپیک 2024 اظهار کرد: به این موضوع فکر نمی کنم زیرا در هر دوره ای ورزشکاران پیشکسوتی برای این مقام انتخاب می شوند. وقتی شنیدم پرچمدار کاروان در مراسم اختتامیه هستم متعجب و خوشحال شدم. اتفاق بزرگی برای من است و شاید اگر سهمیه المپیک را می گرفتم خوشحال می شدم.

ملی پوش قایقرانی ایران درباره نحوه اطلاع از پرچم این موکب می گوید: آقای سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی قول خبرهای خوبی داد اما نگفت. سپس با من تماس گرفتند تا عکس خودم را برای پوستر پرچمدار المپیک ارسال کنم. پرسیدم پرچمدار کجاست و بعد به من گفتند که پرچمدار مراسم اختتامیه المپیک خواهم بود و فکر می کنم بهترین خبری است که شنیدم و بسیار تعجب کردم.

مجلل: از خبری که به من رسید تعجب کردم/ خبر خوبی بود که شنیدم

در روسیه می توانستیم رکورد بهتری داشته باشیم

مجلل درباره شرایط خود برای حضور در المپیک پاریس گفت: 30 خردادماه برای اردو در این کشور راهی روسیه می شویم. ما در دریاچه آزادی در یک مسیر 1000 متری تمرین می کنیم. زمانی که مسابقات در 2000 متر برگزار شد و روسیه پیست استاندارد داشت و در این زمینه کمک زیادی به ما کرد. فکر می کنم بعد از تمرین در پیست استاندارد، رکورد زمانی ما کمتر از رکورد ثبت شده در مسابقات انتخابی المپیک باشد. اگر در المپیک این اتفاق بیفتد می توانیم به فینال بالاتری صعود کنیم و نتایج بهتری بگیریم.

هر مسابقه المپیک فینال خودش است

قایقران ایرانی در پاسخ به این سوال که آیا برای المپیک پاریس هدف خاصی مانند صعود به فینال B یا فینال A دارد، توضیح داد: پیش بینی آن سخت است زیرا هر مسابقه ای در المپیک فینال محسوب می شود. من 6 مسابقه خواهم داشت و هر 6 مسابقه سخت خواهند بود. با این حال سعی می کنم به فینال بالاتری برسم.

خودم را از استرس دور می کنم

وی درباره مدیریت استرس برای اینکه تحت تاثیر جو المپیک قرار نگیرم، گفت: خوشبختانه همیشه از این فضا دوری می کنم و تمرکز کامل را روی تمرینات می گذارم. من دائماً روی این مشکل کار می کنم و با یک روانشناس صحبت می کنم. اگر استرس آمد، نژادم را مجسم می کنم و حتی در این تجسم نتایج خوبی می گیرم و سعی می کنم استرس را از این طریق از خودم دور کنم. من در تمرینات 100 ام را دادم و فکر نمی کنم دیگر جایی برای استرس وجود داشته باشد.

مجلل: از خبری که به من رسید تعجب کردم/ خبر خوبی بود که شنیدم

بگذار حاکمان با ما باشند

مجلل با تاکید بر حمایت استان آذربایجان غربی از وی پس از کسب سهمیه المپیک و حمل پرچم کاروان ایران خاطرنشان کرد: استان من از من حمایت می کند البته قول کسب سهمیه المپیک را دادند و منتظر قول آنها هستم.

دختر المپیکی ایران در پایان درباره درخواستش از مسئولان گفت: حمایت ها خوب است و از مسئولان می خواهیم از این پس در کنار ما باشند و انگیزه بیشتری به ما بدهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا