مطالب عمومی

متنی که پدر رضا داودنژاد منتشر کرد

آفتاب نیوز :

کارگردان این فیلم چند روز پس از درگذشت رضا داودنژاد در متنی کوتاه نوشت: ما همه متعلق به او هستیم و به او باز خواهیم گشت، از همدردی، همدردی، تسلیت، تماس ها پیام ها و شرکت در سوگ رضا دلبندم .راه حل شما به جز تسلیم و رضایت چیست؟

رضا داودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون که چند ماه به دلیل عفونت خونی در بیمارستان بستری بود، ۲۲ فروردین ماه درگذشت. رضا داودنژاد متولد اردیبهشت 1359 در سال 1391 تحت عمل پیوند کبد قرار گرفت و پس از آن پس از بهبود وضعیت جسمانی به فعالیت های هنری خود ادامه داد.

او در طول سال های کاری خود در فیلم های زیادی مانند «رنج های شیرین»، «کلاس بازیگری»، «هو»، «پسران بد»، «لمینور»، «اختاپوس» و «بیرو» بازی کرده است. از پدر علیرضا

آخرین همکاری علیرضا داودنژاد با فرزندش رضا (داودنژاد) «مصاب شیرین 2» است که هنوز اکران نشده است، فیلمی که برای اکران در سال 1397 تایید شده اما هنوز شرایط اکران نهایی نشده است.

رضا داودنژاد، ترلان پروانه، مونا داودنژاد، زهرا داودنژاد، علی داودنژاد، همایون کاظمی، سارا لوئیز کاظمی و با حضور محمدرضا داودنژاد بازیگران «رنج شیرین 2» هستند.

این فیلم 20 سال پس از «مصاب شیرین» ساخته شده و در خلاصه داستان آمده است: «زنی برای تولد 18 سالگی پدر و مادرش را به مکانی نامعلوم می برد. والدین برای رسیدن به آنجا سفری را از منچستر به لندن آغاز می کنند. در این سفر. ، زندگی گذشته خود را بررسی می کنند تا بفهمند چه چیزی باعث شده فرزندانشان از آنها فاصله بگیرند و جشن تولد جداگانه برگزار کنند.

فیلم مصعب شیرین 2 در انگلستان ساخته شده است و همچنین وضعیت اسفبار جوانان دو تابعیتی را روایت می کند که می خواهند به ایران سفر کنند و احتمالاً در وطن خود کار کنند.

دکمه بازگشت به بالا