مطالب میجیک

ماهی صدمات ناشی از آلودگی هوا بر مغز زنان را خنثی می کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محققان دانشگاه کلمبیا در نیویورک زنانی را یافتند قدیمی برای آن چقدر معمولی ماهی های سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 از مقاومت بهتری استفاده می کنند اثر آنها آلودگی هوا عصبی دارند.

دکتر “کا سلام ، رئیس تیم تحقیق ، اینجا است در باره وی گفت: “نشان داده شده است که اسیدهای چرب امگا 3 با التهاب و حفظ ساختار مغز در افراد مسن مبارزه می کنند.” “همچنین باعث کاهش آسیب مغزی از سموم مانند سرب و جیوه می شود.”

در این مطالعه از بیش از 1300 زن با میانگین سنی 70 سال در مورد رژیم غذایی ، فعالیت بدنی و سابقه پزشکی سؤال شد. شأن به صورت کامل. در ابتدای مطالعه ، هیچ یک از خانمها زوال عقل نداشتند. سپس اسکن مغزی شرکت کننده انجام شد.

محققان دریافتند که آنها بیش از یک یا دو وعده غذایی ماهی در هفته می خورند تا زمانی که شرکت کنندگان به اندازه کافی اسیدهای چرب امگا 3 در خون خود دارند اثر بر آلودگی هوا در مقابل مغز.

هی می گوید: “ماهی منبع اسیدهای چرب امگا 3 است.” این یافته ها نشان می دهد که مقادیر بالاتر اسیدهای چرب امگا 3 در خون به دلیل مصرف ماهی به حفظ حجم مغز یک زن با افزایش سن کمک می کند و ممکن است از آن محافظت کند اثر سمی آلودگی “آب و هوا.”

دکمه بازگشت به بالا