مادران قهرمان – میجیک

مادران قهرمان - ایسنا

سه مادر در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اوپن ایالات متحده ، یک نقطه عطف در تاریخ گرند اسلم.

سرنا ویلیامز ، پیرونکووا و ویکتوریا آزارنکا با صعود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات US Open و تبدیل شدن به سه مادر اول که به این مرحله از گرند اسلم صعود می کنند ، تاریخ را ثبت کردند. ویلیامز 38 ساله و پیرونکوا 31 ساله امشب (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر می روند و آزارنکا 31 ساله صبح پنجشنبه با مرتنز دیدار می کند.

دختر سرنا ، المپیا ، مادرش را در حال بازی در مجموعه آرتور می بیند. ویکتوریا ، پسر ویکتوریا نیز وضعیت مشابهی داشت. الكساندر پسر پیرونكووا در نیویورك نیست و وقتی از او در مورد تنیس بازان بلغاری س askedال می شود ، گریه می كند. سه هفته بود که اسکندر را ندیده بود.

شش مادر دیگر نیز در این مسابقه شرکت کردند ، یعنی رکورد. کلایسترها (37) ، زوناروا (35) ، بوندارنکو (34) ، ماریا (33) ، گورستوا (32) و تیگ (26) امسال دو بار در مسابقات گرند اسلم شرکت کردند.

ویلیامز گفت: “من دوست دارم مادران زیادی را ببینم ، زیرا معمولاً چنین کاری می کنم.” “من به این زنان افتخار می کنم.” ممکن است ما به اوج برسیم و این باعث الهام بخشیدن به زنان دیگر می شود که رویاهای خود را حفظ کرده و اراده خود را انجام دهند. “” وی گفت: “امیدوارم مادر بودن به من کمک کند.” وقتی مادر می شوی ، فکر می کنم این خوب است. اکنون من از نظر ذهنی سازمان یافته تر و بسیار قویتر هستم. “من خودم را بیشتر جسمی می شناسم.”

هر سه تنیسور دنبال اهداف خود برای کسب گرند اسلم به عنوان یک مادر هستند. تا به امروز كلیجسترها ، ایوان گولانگ و مارگارت كورت چنین گرند اسلم هایی را از آن خود كرده اند. ویلیامز دومین بازیکن بزرگ تنیس زنان است که موفق به کسب گرند اسلم می شود ، اما از زمان مادر شدن تاکنون موفق به کسب عنوان قهرمانی نشده است.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا