مطالب میجیک

ماجرای رضایت‌نامه یک میلیاردی در فوتبال زنان چیست؟

تغییرات باشگاه Z گفت که آنها هنوز شرایط دریافت 1 میلیارد تومان برای خاتمه قرارداد یکی از بازیکنان خود را درک نکرده اند.

به گزارش میجیک ، از چند روز پیش شایعاتی مبنی بر موافقت یکی از باشگاه های مطرح فوتبال زنان با پرداخت یک میلیارد برای توافق برای فسخ قرارداد یکی از بازیکنان خود منتشر شده است. پس از حدس و گمان در مورد چندین باشگاه ، سرانجام مشخص شد که این بازیکن زهرا خواجوی ، دروازه بان ملی پوش تیم زوبا است که قصد داشت به تیم دیگری بپیوندد ، اما گفت که این باشگاه شرایط عجیبی را برای او رقم زده است. این بازیکن یک قرارداد سه ساله با Z Change Club دارد که به مدت یک سال منقضی شده است و برای پایان قرارداد باید فرم رضایت نامه را دریافت کند. با این حال ، مقامات Z Change واکنش های مختلفی در مورد این موضوع نشان دادند و اعلام کردند که چنین وضعیتی را برای خواجوی نمی دانند.

نصیری ، مدیر ورزش زنان در باشگاه Z تغییر ، در این باره به میجیک گفت: “ما چنین بندی را در نظر نگرفته ایم.” ما می گوییم که آنها واقعاً گران و از نظر ما بسیار سودآور هستند ، اما بازیکنانی که Z Transform را دوست ندارند ، بی فایده هستند. به همین دلیل است که می گوییم باشگاه های دیگر باید بنویسند و مدیر عامل باید در مورد میزان رضایت صحبت کند. شاید به هیچ وجه با این حال ، این بازیکن قرارداد سه ساله دارد و ما او را می خواهیم ، بنابراین باید با او صحبت کنیم تا بماند ، اما در پایان ، اگر او نپذیرد ، تیم مقابل باید نامه ای بنویسد.

وی افزود: تغییرات Z یک مدیر عامل و یک کمیته انضباطی دارند که پس از دریافت نامه از باشگاه دیگری میزان مجوز را تعیین می کنند. شاید مدیرعامل باشگاه مقابل با ما موافقت کرده و به طور رایگان متوقف شود ، اما هنوز نامه ای برای ما ارسال نکرده است.

مدیر ورزش بانوان باشگاه Z در پاسخ به این س ofال که آیا پس از دریافت نامه ای از باشگاه ، به همان مبلغ توجه می شود؟ او گفت: نمی دانم. من همچنین به خانم خواجوی گفتم که ابتدا برای ما نامه بنویسید ، و سپس پس از در نظر گرفتن مبلغ ، تلفن سپس به شما می گوید که چرا این مقدار را تعیین کردید.

نصیری پاسخ س questionال دیگری است که در شرایط فوتبال زنان ، آیا چنین وضعیتی اخلاقی است؟ وی گفت: خانم خواجوی حاضر نشد به باشگاه مقابل بگوید برای ما بنویسد. شاید به هیچ وجه برنامه ریزی برای این مبلغ ممکن است در ابتدا با توجه به سقف مدیریت باشد تا بازیکنان بتوانند راحت و ماندن باشند ، اما با دریافت نامه ای از باشگاه حریف همه چیز مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا