ماجرای بازگشت ستاره‌ها به فوتسال زنان/ کمیته فنی به سرمربی اولتیماتوم داد؟

ماجرای بازگشت ستاره‌ها به فوتسال زنان/ کمیته فنی به سرمربی اولتیماتوم داد؟

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به تشریح دعوت مجدد بازیکنان باتجربه به تیم ملی پرداخت و عنوان کرد که هیچ یک از این بازیکنان به دلیل مصدومیت در اردوی قبلی حضور نداشتند.

به گزارش میجیک، اردوی تیم فوتسال بانوان از 18 تا 23 شهریورماه برگزار می شود و در همین راستا، فاروزان سلیمانی سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی کمالی را برای حضور اعلام کرده است. در اردوی قبلی فرشته کریمی به اردو دعوت شد تا دوباره تیم قدیمی خود را جمع کند.

بازخورد مثبتی برای جلسه تدارکاتی دریافت نکرده ایم

فروزان سلیمانی درباره وضعیت تیم ملی به میجیک گفت: اردو را از فروردین امسال آغاز کرده ایم. از اسفندماه سال گذشته که لیگ به پایان رسید، روند آماده سازی تیم با یک اردوی هر ماه بسیار سخت بود و با وجود تعطیلی لیگ، هفته ای سه اردو به مسابقات چین رفتیم. در حال حاضر به جلسات تدارکاتی نیاز داریم که آقای تاج در این خصوص به آن اشاره کرده اند، اما متاسفانه تاکنون با وجود صحبت هایی که از سوی فدراسیون انجام شده، پاسخ مثبتی دریافت نکرده ایم. امید زیادی به شروع لیگ برتر داریم و هر چه دیرتر این رقابت ها شروع شود تیم ملی را نابود می کند.

بازگشت ستاره به تیم ملی

درباره دعوت از بازیکنان باتجربه به تیم ملی: ما در سه سال گذشته همه این بازیکنان را دعوت کردیم اما مهسا کمالی، فرشته کریمی و نسترن مقیمی از فصل قبل مصدوم شدند و تحت عمل جراحی قرار گرفتند و به همین دلیل آمادگی ندارند. اخیراً به دلیل نیاز تیم ملی فقط نسیما غلامی را در پست مدافع دعوت کردیم.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: در این سه سال جوانان زیادی را زیر نظر گرفتیم و در اردو بودند. ما به دنبال آماده ترین و بهترین بازیکنان اعم از پیر و جوان هستیم. تنها مشکل این است که بازیکنان جوان به بازی های تدارکاتی بین المللی نیاز دارند، اما این بدان معنا نیست که ما به جوانان دیگر اعتقاد نداریم. بازیکنان جوان لیگ امسال را زیر نظر می گیریم و آنها را به اردوی ملی دعوت می کنیم. این وظیفه ماست و کاری را که به عنوان جوانگرایی آغاز کرده ایم ادامه خواهیم داد. مطمئن باشید بازیکنان جوان در دو سال آینده بهترین های تیم ملی خواهند بود.

مسابقات چین یک آمادگی است

سرمربی تیم ملی در پاسخ به اینکه تیم ملی در تورنمنت چین عملکرد خوبی نداشت و این موضوع باعث ایجاد نگرانی در مورد بازی داخل سالن آسیا شد، گفت: دغدغه ما سربلندی تیم ملی است. البته ما در بازی های داخل سالن نبرده ایم و عناوین دوم و سوم را کسب نکرده ایم اما جامعه و خودمان از این تیم توقع زیادی داریم. مسابقات چین یک دیدار تدارکاتی است و اگر از نظر فنی به آن نگاه کنیم، هدف شناسایی نقاط ضعف است. همچنین بعد از 6 سال در مسابقات شرکت کردیم که خیلی خوب اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: اردوهای 2015 و 2018 را نداشتیم در آن زمان اردوهای زیادی داشتیم و جلسات تدارکاتی خوبی ترتیب دادیم. از طرفی برگزاری لیگ کمک زیادی به آمادگی بازیکنان می کند و تاخیر به ضرر تیم ملی است. با این حال کادر فنی و بازیکنان در تلاش هستند تا در بازی های پیش رو بهترین عملکرد را داشته باشند.

کمیته فنی اولتیماتوم نداده است

سلیمانی در پاسخ به اینکه در جلسه کمیته فنی به او تا بازی های داخل سالن آسیا وقت داده شد، گفت: در کمیته فنی درباره ضرب الاجل صحبتی نشد و همه بحث ها بر سر امکانات و اردو بود. کمیته فنی همچنین راهکارهایی را برای بهبود روند آماده سازی تیم ملی پیشنهاد کرد. این خبر جعلی است

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا