لیگ ملی فوتبال بانوان: ما با 30 سال تاخیر به مسابقات اعزام شدیم / راضی نیستیم

مهسا صابری اظهار داشت: ما با 30 سال به رقابت های بین المللی اعزام شده ایم و از تیم های برتر آسیا فاصله زیادی داریم.

تیم ملی بین المللی بیس بال ایران در مصاحبه با میجیک ، به سختی بازیکنان والیبال بانوان اشاره کرد و گفت: “فاصله ما از تیم های برتر آسیا این است که خیلی خوب اگرچه تیم بانوان ایران تقریباً 10 سال است که در خارج از کشور حضور دارد ، اما با مدت 30 سال در این رقابت ها شرکت کرده است. اگرچه ما در این زمان سخت تلاش کرده ایم و کارهای زیادی انجام می دهیم ، کشورهای دیگر نیز سخت کار کرده اند و هرگز متوقف نشده اند تا بتوانیم به آنها برسیم. برای پوشاندن اختلاف چند سال ، باید آنچه را انجام نداده ایم ، انجام دهیم. ما می توانیم از بهترین مربیان و اردوگاه ها استفاده کنیم و در بسیاری از مسابقات در طول سال شرکت کنیم ، به یک تورنمنت یک ساله نرویم و امیدوار باشیم که آن پاس ها را بدست آوریم.

وی اضافه کرد: ما دو سال برنامه ریزی کردیم ، مربی را گرفتیم و بعد از آن تیم سه سال آزاد شد اختلافات ما هر سال محدود شده است اما با وضعیت چند سال گذشته غم انگیز است که می بینیم استعداد و نسلی که از بازیکنان بیس بال ما به دست می آید ناراضی است و اینکه فقط معدود ورزشکارانی در تیم ملی سلام می گویند. برای 4 سال آینده با کمبود ورزشکاران روبرو خواهیم شد.

این بازیکن والیبال بانوان گفت: هر دو سال یک یا دو تیم به تیم می آیند و اصول حرفه ای را دنبال می کنند. جوانب مثبت است ، اما زندگی تیم آنها کوتاه است ، یعنی آنها یک سال را در لیگ می گذرانند ، اما وقتی ایده ها را نمی بینند و نام آنها در همه جا یافت نمی شود ، آنها را ترک می کنند. برو امسال ساپیا که حرفه ای ترین تیم است ، در لیگ حضور داشته و خوب عمل کرده است ، اما برای سوپر لیگ با نه تیم ، در دسترس بودن یک یا دو تیم حرفه ای کم است.

وی افزود: اگر ما به جایی برسیم که 16 تیم با بعضی از بهترین بازیکنان لیگ داشته باشیم و 14 نفر از آنها بازیکنان حرفه ای هستند ، یعنی با دیدن آن کار می کنیم ، زنان بیس بال بهتر است ، در غیر این صورت از آن استفاده نمی شود.

این مفسر سایپا در مورد تأثیر بسته شدن مسابقات بر کیفیت کار نمایندگان ایران در جام باشگاههای آسیا اظهار کرد: “ما کمبود برنامه های بازی در جای خود داریم. در شرایط عادی برای عملیات بین المللی ما ، و متأسفانه لیگ به ما كمك نمی كند. ” با این حال ، ورزش های مختلف به تیم بین المللی کمک می کند تا بهبود یابد و این بازی ها به ورزشکاران در رقابت بهتر در آسیا کمک می کند ، اما در حال حاضر اگر این رقابت های آسیایی لغو می شد ، دیگر نمی توانست لیگ را متوقف کند.

صابری در مورد توافق صابری درباره بازی در تیم ترکیه گفت: “اگر سایپا امسال به لیگ نپیوندد و من با این تیم قرارداد خوبی ندارم ، من احتمالاً به ترکیه می روم ، اما اگر پول خوبی کسب کنم و با یک حرفه ای کار کنم ، مورد علاقه من در ایران است. ” به غیر از بیس بال ، چیزهای دیگری نیز دارم که در کشور خودم راحت تر می دانم ، وقتی زندگی من در ترکیه فقط یک بازی بیس بال بود و من از سرگرمی هایم استراحت نکردم.

پیام را پایان دهید

دکمه بازگشت به بالا