مطالب عمومی

لیگ قهرمانان اروپا|کامبک رویایی منچسترسیتی، برتری رئال مادرید و توقف چلسی

هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با برتری رقبا و تعویق چلسی همراه است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، بازی شب دوم از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در گروه F، رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر صفر لایپزیگ را شکست داد. گل اول بازی را فدریکو والورده در دقیقه 80 و گل دوم را مارکو آسنسیو در دقیقه اول وقت تلف شده نیمه دوم به ثمر رساند. رئال مادرید با این نتیجه دو برد متوالی را به دست آورد و با شش امتیاز به صدر گروه F صعود کرد. شاختار دونتسک با چهار، سلتیک یک و لایپزیگ بدون امتیاز دوم تا چهارم هستند.

در گروه G، منچسترسیتی در خانه مقابل دورتموند با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و تا 10 دقیقه مانده به پایان بازی از حریف خود عقب بود. دورتموند با گل جود بلینگهام در دقیقه 56 از میزبان پیش افتاد اما جان استونز در دقیقه 80 سیتی را به بازی بازگرداند و تنها چهار دقیقه بعد ارلینگ هالند دروازه تیم سابقش را باز کرد و دومین گل سیتی شد. پیروزی. در یک ردیف. در دیگر بازی های این گروه سویا و کپنهاگ به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتیجه منچسترسیتی با شش امتیاز صدرنشین، دورتموند با سه امتیاز دوم و تیم های کپنهاگ و سویا با امتیاز و تفاضل گل به ترتیب در رده های سوم و چهارم ایستادند.

همچنین در گروه H پاری سن ژرمن با نتیجه 3 بر 1 میزبان تیم مکابی حیفا از رژیم اشغالگر قدس را شکست داد و دومین پیروزی را کسب کرد. مکابی با گل چری در دقیقه 24 پیش افتاد، اما لیونل مسی در دقیقه 37، کیلیان امباپه در دقیقه 69 و نیمار در دقیقه 88 برای پاری سن ژرمن گلزنی کردند تا شرایط میهمان فرانسوی را تغییر دهد.

در همین بازی در این گروه، یوونتوس در ادامه روند ناامیدکننده خود در تمامی رقابت ها، بازی برنده را با نتیجه 2-1 در خانه مقابل بنفیکا واگذار کرد و دومین شکست متوالی خود را متحمل شد. یووه با گل آرکادیوش میلیک در دقیقه 4 پیش افتاد اما ژائو ماریو در دقیقه 43 از روی نقطه پنالتی برای بنفیکا کار را به تساوی کشاند و داوید نرس ​​در دقیقه 55 گل دوم پرتغالی را به ثمر رساند و با نتیجه پاری سن ژرمن به گل رسید. شش امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بنفیکا بالاتر و نماینده پرتغال در رده دوم جدول گروه H قرار گرفت. یوونتوس و مکابی بدون امتیاز در رده های سوم و چهارم قرار دارند.

در گروه E، چلسی در اولین بازی خود زیر نظر گراهام پاتر در خانه مقابل سالزبورگ با تساوی 1-1 متوقف شد. رحیم استرلینگ در دقیقه 48 اولین گل چلسی را به ثمر رساند و نوح اوکافور در دقیقه 75 گل تساوی اتریش را به ثمر رساند.در این جدول میلان با چهار امتیاز صدرنشین است، دیناموزاگرب با سه امتیاز در رده دوم قرار دارد و سپس سالزبورگ. با دو امتیاز و میلان با یک امتیاز جایگاه های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.

همچنین امشب در دیدار معوقه گروه A که قرار بود سه شنبه شب برگزار شود، تیم فوتبال ناپولی با نتیجه 3 بر صفر میزبان رنجرز اسکاتلند را شکست داد و دو برد متوالی در این رقابت ها به دست آورد. متئو پولیتانو در دقیقه 68 (پنالتی)، جاکومو راسپادوری در دقیقه 85 و تانگوی اندومبله در دقیقه 90 + 1 سه گل ناپولی را در این بازی به ثمر رساندند. این در حالی است که رنجرز از دقیقه 55 با اخراج جیمز ساندز 10 نفره شد. ناپولی با این نتیجه شش امتیازی شد و همچنان در صدر جدول باقی ماند. لیورپول و آژاکس هر دو با سه امتیاز و تفاضل گل دوم و سوم هستند و رنجرز بدون امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا