مطالب میجیک

لیگ فوتبال زنان از دریچه آمار؛ بم عناوین را درو کرد

بررسی آماری لیگ برتر فوتبال بانوان نشان می دهد که تیم بم در بسیاری از عوامل بهترین تیم است.

به گزارش میجیک، خاتون بام روز چهارشنبه 3 فروردین جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان را بالای سر برد تا پرونده این مسابقات نیز بسته شود. در این دوره از مسابقات ملوان بندرانزلی نیز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

بازیکنان بم یکی از تلخ ترین اتفاقات فصل را تجربه کردند. دوستش ملکیا محمد را در یک تصادف رانندگی از دست داد و مشکی پوشید. با اینکه ملیکا در جشن قهرمانی حضور نداشت، مادر ملیکا در کنار او ایستاد و جام قهرمانی را با هم بلند کرد.

بررسی رقابت های این فصل از دریچه آماری نشان می دهد بم در بسیاری از عوامل تیم اول است و شایسته قهرمانی است.

بم در 18 بازی انجام شده 69 گل به ثمر رسانده و بهترین خط حمله را دارد و آوا تهران با 13 گل ضعیف ترین خط حمله را دارد.

بم از نظر خط دفاعی تنها هفت گل زد که نشان می دهد بهترین دفاع لیگ را دارد اما فرایساتیس کاران فارس 61 گل خورد که ضعیف ترین دفاع را دارد.

شاگردان مرضیه جعفری در بم تنها تیم بدون شکست این فصل هستند اما فر ایساتیس کاران فارس با 14 شکست بیشترین شکست را متحمل شد.

تیم های خاتون بام و ملوان بندرانزلی هر کدام با 14 برد بیشترین برد را در لیگ دارند اما آوا تهران و فرا ایساتیس کاران فارس با دو برد کمترین برد را به خود اختصاص داده اند.

همچنین زهرا قنبری بازیکن تیم خاتون بام و افسانا چترنور بازیکن تیم ملوان به طور مشترک موفق به کسب عنوان خانم گلی این مسابقات شدند. این دو بازیکن هر دو 19 گل به ثمر رساندند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا