مطالب میجیک

لیگ برتر هندبال زنان/توقف تاسیسات در شب برد سپاهان و ملایر

در مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان تیم تاسیسات دریایی برنده مسابقات متوقف شد و تیم های سپاهان و ملایر قهرمان شدند.

به گزارش میجیک، در اولین روز از دور دوم لیگ برتر فوتبال بانوان، چهار دیدار برگزار شد. در اولین دیدار تیم تاسیسات دریایی که تا این لحظه صدرنشین لیگ است برابر تیم شاملی کازرون با نتیجه 21 بر 21 متوقف شد.

همچنین فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه 34 بر 25 مقابل کت شاهرود به برتری رسید. فولاد که در رده دوم قرار دارد، اکنون 16 امتیازی است که به اندازه تاسیسات دریایی و پالایشگاه کیهان ملایر است.

در دیگر دیدار امروز تیم سنگ آهن بافق با نتیجه 22 بر 21 مقابل آتریسا و ملایر با نتیجه 36 بر 30 مقابل یکتا البرز به برتری رسیدند.

تیم های سپاهان، تاسیسات و ملایر تاکنون با 16 امتیاز در رده های اول تا سوم قرار دارند اما باید با توجه به امتیاز بازی رفت رده بندی مشخص شود. شاملی و سنگاهان نیز با 13 امتیاز در رده بعدی قرار خواهند گرفت. کات شاهرود با 10 امتیاز، یکتا البرز با 3 امتیاز و آتریسا از تهران با یک امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

مرحله دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان از پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه در دو سالن بعد از اذان مغرب توسط تهران برگزار شد. این مسابقات در چهار روز برگزار شد. در پایان این رقابت ها تکلیف چهار تیم راه یافته به پلی آف مشخص می شود.

* نتیجه بازی روز اول دور دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال

زنان دوشنبه 25 اردیبهشت:
سپاهان اصفهان 34 – کات شاهرود 25
شهید شاملی کازرون 21 – تاسیسات دریای تهران 21
سنگ آهن بافق 22 – عطریسا تهران 21
یکتا افروز البرز 30 – کارخانه کیهان ملایر 36

* برنامه روز دوم دور دوم لیگ برتر فوتبال بانوان در روز چهارشنبه 7 اردیبهشت:
تاسیسات دریایی تهران – سپاهان اصفهان
کات شاهرود – سنگ آهن بافق
کارخانه کیهان ملایر – شهید شاملی کازرون
آتریسا تهران – یکتا افروز البرز

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا