برترین های کسب و کار مجیکمطالب عمومی

لوازم یدکی محصولات SEW

معرفی گیربکس حلزونی SEW

گیربکس SEW به مدت طولانی است که در  نمایندگی موتور گیربکس sew رائه محصول می کند و برندی خوش نام در ایران و تمام کشورها به حساب می آید. گیربکس های SEW به طور گسترده ای در صنایعی همچون فولاد،پتروشیمی،سیمان و … ارائه محصول می نماید. تنوع محصولات و کیفیت یکسان و بالای محصولات شرکت SEW این برند را به قطب گیربکس درتمامی کشورها تبدیل کرده است.

مقاله کامل معرفی چیست ؟

گیربکس حلزونی چیست ؟

به نقل از youtube.com یکی از انواع پر کاربرد به شمار می رود. این گیربکس در بازار با نام گیربکس ۹۰ درجه نیز شناخته می شود.

اجزای اصلی تشکیل دهنده ی این گیربکس یک ماردون و یک چرخ دنده است که جنس آن ها معمولا از فولاد یا برنج می باشد.

از دیگر اجزای آن شافت ، بلبرینگ و یک هاب کروی شکل می باشد.

مکانیسم عمل و انتقال قدرت در به وسیله درگیری محور و چرخ دنده ی حلزونی با یکدیگر صورت می گیرد.

طراحی این گیربکس و تنوع آن در نحوه نصب سبب فراوانی مصرف آن در کاربری های مختلف شده است.

لیست کامل و معرفی انواع به همراه توضیحات

انواع گیربکس SEW در زمینه گیربکس صنعتی

گیربکس هلیکال یا شافت مستقیم SEW سری R

گیربکس شافت موازی یا آویز SEW سری F

گیربکس پینیون کرانویل SEW سری K

گیربکس خورشیدی SEW سری P

گیربکس حلزونی SEW سری S

گیربکس صنعتی SEW سری P,VU

گیربکس حلزونی SEW (سری S)

این گیربکس به واسطه ی اینکه ترکیبی از دنده های هلیکال و هلیکال – حلزونی است ،کارایی بهتری نسبت به گیربکس معمولی دارد.

زاویه بین محورهای خروجی و ورودی در این گیربکس 90 درجه می باشد.

راندمان بالا، کاهش دور به واسطه ی دنده های هلیکال و هلیکال-حلزونی،حرکت نرم و سرو صدای کم، نسبت های دور متنوع،گشتاور و سرعت های متنوع استفاده های فراوان و متنوعی را برای این گیربکس در بازار ایران به همراه داشته است

تولید گیربکس حلزونی | ساختار گیربکس حلزونی

انواع گیربکس حلزونی SEW

پایه دار بدون فلنچ

فلنچ دار B5

فلنچ دار B5 هالو شافت

فلنج دارهالوشافت B5 شرینک دیسک

هالو شافت

هالو شافت شرینک دیسک

فلنچ دار هالو شافت B14

ویژگی گیربکس حلزونی SEW

بازده ای اقتصادی قابل توجه

کارکرد نرم و کم صدا

بار مجاز معلق بالا

مشخصات فنی گیربکس حلزونی SEW

کاربرد گیربکس حلزونی SEW

صنعت فولاد

صنعت کشاورزی

نوار نقاله و کانویر

صنعت بسته بندی

صنعت سیمان و معدن

اسمبلینگ

میکسر و کاشی

صنعت کاشی و سرامیک

صنعت غذا و دارو

در فروش یکی از مشکلات بزرگی که برای نمایندگان و فروشندگان ایجاد شده است ،  نوسانات قیمت دلار ، قیمت موتور گیربکس SEW را تحت تاثیر قرار داده است و همین باعث عامل  میشود که به اشتباه بعضی از فروشندگان فرض کنند که خود فروشنده هر روز قیمت را کم و زیاد میکند ، در حالی که کم و زیاد شدن قیمت گیربکس SEW  به دلار و قیمت روز آن بستگی دارد . اما ما این نوید را به مشتریان گرامی خود میدهیم که تمامی قیمت های اعلامی از سمت ما پایین ترین قیمت موجود در بین همکاران ما می باشد

از مشخصات فنی قابل ذکر محصولات این است که این گیربکس ها دارای یاتاقان های ضد اصطکاک بوده و کاملا روغن کاری شده اند که در ترکیب با قدرت بالای موتور در مراحل خروجی باعث بهبود روند خواهند شد. موتور گیربکس SEW همچنین نسبت سرعت خروجی را کاهش می دهد و در نتیجه برای کاربرد هایی مانند آسانسور و بالابر مناسب خواهد بود. همچنین سیستم های آب بندی ویژه ای برای این محصولات در نظر گرفته شده است و روان کننده ها می توانند روی پردازش گشتاور آن اثر گذار باشند.

در موتور گیربکس SEW گشتاور قوی بوده و در برخی از سری های این محصول چرخ دنده های سیاره ای یا خورشیدی به کار رفته است. همچنین بخش گیربکس سیلیکونی و مارپیچی بوده است.همچنین چگالی قدرت در مراحل خروجی بالا می باشد. سیستم آب بندی و روان کننده های فردی در این سیستم سبب شده یک موتور گیربکس قدرتمند طراحی گردد.اجزای آن استاندارد بوده و به صورت منحصر به فرد نیز قابل تولید است و لذا کارایی موتور گیربکس اس ای دبلیو بسیار بالاست.

بعضی از سری های حال حاضر که به عنوان موتور گیربکس اس ای دبلیو معرفی می شوند دارای واحد های دنده ای سیاره بوده و یک راه حل ایده آل برای ماشین آلات با گشتاور بالا محسوب می شوند. همچنین فضای نصب در این موارد محدود است و به همین خاطر این موتور گیربکس جمع و جور و مقرون به صرفه خواهد بود.

همچنین صرفه جویی در هزینه و بهینه سازی فضا با انتخاب محصولات کوچک تر و فشرده تر ممکن است و لذا اندازه این محصولات را نمی توان به سرعت یا میزان گشتاور آن نسبت داد.

برند اس ای دبلیو یک درایو یا کامل را ارائه می دهد که اجزای آن به طور مطلوبی با یکدیگر هماهنگ هستند. همچنین بار های شعاعی بالاتری در مقایسه با سایر محصولات دارند. همچنین کوچک و فشرده بودن این موتور ها باعث می شود تا عناصر میانی مانند فلنج آداپتور و کوپلینگ مورد نیاز نباید.همچنین این محصولات تضمین شده بوده و سازگاری مطلوبی با نرم افزار های مختلف نشان داده اند.

در موتور گیربکس اس ای دبلیو به دلیل واریانس زیاد چرخ دنده و در انتهای ورودی دقت درجه بندی شده ای قرار دارد. زمان تحویل و ارائه ی این محصول نیز کوتاه است و به صورت استاندارد نیز تهیه می شود. همچنین مدل های سه بعدی از محصولات این برند در دسترس است که می تواند نتایج درخشانی را از آن انتظار داشت. اجزای مختلف موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎ به صورت کامل بوده و خدمات پس از فروش این برند در سراسر جهان گسترده است.

در بازار صنعت ، انواع مختلفی از گیربکس ها وجود دارد اما همه نام را به وفور شنیده ایم. این برند نام آشنا از جمله برند های معتبری است که در زمینه تولید انواع موتور گیربکس فعالیت کرده و بیش از 80 سال در این زمینه پرچمدار می باشد.کیفیت و طول عمر راز بقای این برند در بازار می باشد به طوری که بسیاری از کارشناسان این حوزه بر این باورند که برند اس ای دبلیو جزو بهترین های بازار به شمار می رود. وجود انواع موتور گیربکس اس ای دبلیو ‎تضمینی برای این ادعا خواهد بود.

روش های اطلاع از اصالت گیربکس SEW

اطلاع از اصالت محصولات SEW با توجه به ابزارهای تولید شده توسط شرکت اس ای دبلیو اصلا کار مشکلی نمی باشد ، فقط کافی از طریق یکی از روش های زیر و وارد کردن سریال نامبر محصول از روی پلاک محصول ، اطلاعات کامل شامل سری گیربکس ، سال تولید ، مدل و دور خروجی را دریافت نمایید

منبع : globalindustrialsupplies.eu

دکمه بازگشت به بالا