لهستان هنوز منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است

لهستان هنوز منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است

وزیر امور خارجه لهستان امروز (سه شنبه) اصرار داشت منتظر وضعیت سیاسی و حقوقی قبل از پذیرفتن جو بایدن به عنوان رئیس جمهور جدید آمریکا باشد.

به گزارش رویترز ، پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در تاریخ 3 نوامبر برای دولت محافظه کار جناح راست لهستان ناخوشایند بود ، که برای روابط آن با دونالد ترامپ بسیار مهم است و قول داده است نیروهای آمریکایی را در آنجا مستقر کند. .

دولت دونالد ترامپ پس از هفته ها فعالیت قانونی بدون دولت ، سرانجام به جو بایدن اجازه داد تا روند تحویل قدرت را از روز دوشنبه آغاز کند و به وی امکان دسترسی به گزارش ها و اعتبار را داد.

رئیس جمهور لهستان بایدن را به خاطر مبارزات انتخاباتی موفقیت آمیز خود در انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت ، اما ورشو هنوز رسماً وی را به عنوان رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به رسمیت نشناخته است.

وزیر خارجه لهستان ، زبیگنیو رائو ، در پاسخ به این س whenال که چه زمانی لهستان چنین کاری انجام می دهد ، گفت که دانشگاه انتخابات عمومی ایالات متحده ، که رسماً رئیس جمهور را انتخاب کرد ، تا 14 دسامبر جلسه نخواهد داشت و ممکن است چالش های حقوقی ادامه یابد. کار خود را برای دولت جدید در تاریخ 20 ژانویه ادامه دهید.

وی به این رادیو گفت: “این به تحولات سیاسی و حقوقی ایالات متحده بستگی دارد.”

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا