مطالب میجیک

لزوم نمایش رشادت زنان در عرصه مقاومت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر امروز در نشست تجلیل از نویسندگان عرصه ادبیات و مقاومت اظهار داشت: از شما نویسندگان عزیز حوزه ادبیات و برخی عزیزان تشکر می کنم همچنین در میدان مقاومت. . دفاع مقدس را با قلم و قدم هایت در میدان مقاومت جاودانه می کنی.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: هدف از برگزاری این نشست قدردانی از زحمات و مزایای شماست. مندی از تجربه و احساس ناب تا به یاد آوردن آنچه پشت این صندلی است و دانستن چه خون جگر خورده و خون سر ریخته شده تا به اینجا برسم.

وی گفت: همچنین در این جلسه می خواهیم دغدغه شما را بشنویم تا بفهمیم چه حرکت هایی برای نسل جوان باید انجام شود تا عزت و پایداری در عرصه مقاومت را بیاموزند.

خانم خزعلی با اشاره به کاستی هایی که در زمینه نقش زنان در عرصه های مقاومت وجود دارد، گفت: متأسفانه در خصوص نقش زنان در عرصه های مقاومت بسیار کم کار شده است و بخشی از سیاست معاونت زنان این است که به نقش زنان در حوزه مقاومت نگاه کنیم. این مناطق.”

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر شهدا تاریخ نوشتند و نقطه ثبت نقاط خاص و تغییرات در تاریخ؛ تو باید زبان شناسی اینکه جوانان احساس می کنند شما می نویسید و از این نظر ما از شما قدردانی می کنیم.

دکمه بازگشت به بالا