مطالب میجیک

لزوم بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه جمعیت توسط مجلس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مینا بیابانی در گفتگو با خبرنگار آنلاین ، در مورد همکاری بسیج زنان با مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که بسیج زنان با جلسات و تعامل با فراکسیون زنان دارد ، مشکل بحران جمعیت و لزوم افزایش جمعیت است. درخواست هایی در این زمینه ری ما از پارلمان داریم و بر اساس آمارهای ملی ، در مورد بحران کاهش جمعیت و نیاز به مداخله جدی ارگان ها در این زمینه هشدار داده ایم.

مسئول بسیج جامعه زنان کشور افزود: درخواست ما این است که مجلس قانونگذاری اجرایی لازم را در این زمینه به منظور افزایش باروری قبلا، پیش از این. علاوه بر حذف کلاهبرداری ، اصلاح و تصویب قانون مزایای جمعیت و خانواده و قانون تسهیلات ازدواج توسط نماینده جدید نیز از دیگر مطالعات است.

بیابانی با تأکید بر اینکه بررسی عملکرد نهادهای مسئول در زمینه جمعیت از مهمترین مراحل است ، افزود: مجلس به عنوان یک قانونگذار باید در این زمینه فعال باشد. بسیج جامعه زنان این طرح را قبل از آغاز مجلس یازدهم پیشنهاد داده بود و در جلسات مختلف با اعضای فعلی مجلس ، وی موضوع و لزوم ورود جدی به پارلمان را تکرار کرد.

وی به عنوان یک استراتژی برای افزایش جمعیت گفت: در این راستا باید حمایت های مالی ، فرهنگی و اجتماعی برای کار زوجین با آژانس ها انجام شود. باروری انجام شده علاوه بر این ، ارائه تسهیلات اقتصادی برای خانواده ها یکی از مهمترین موضوعات موسساتی است که نیاز به همکاری دارند. بسیج جوامع و همچنین زنان آماده همکاری با برگزاری کلاسهای آموزشی برای ارتقا آگاهی اجتماعی در مورد مراقبت از کودک خانواده و همچنین کمک مالی از طریق ایجاد شرایط برای زنان تاجر هستند.

رئیس بسیج زنان زنان گفت: “اکنون ، مشکل جمعیت و قانون مربوط به دستور کار مجلس و قانونی که مجاز نیست در آنجا اصلاح شود.

دکمه بازگشت به بالا