قیمت قارچ گانودرما برای پسوریازیس

قارچ گانودرما برای پسوریازیس یک خوراکی مفید می باشد که خاصیت درمانی دارد و همچنین تاثیرات مثبتی نیز می توان بر بدن فرد گذاشت‌. اگر بخواهیم در مورد تاثیر قارچ گانودرما برای پسوریازیس صحبت کنیم، باید اشاره کنیم که بر اساس تحقیقاتی که انجام شده است، نشان داده که قارچ گانودرما برای کنترل کردن پسوریازیس محصول بسیار مفیدی می باشد. استفاده کردن از این محصول می‌ تواند تاثیرات مثبتی برای این نوع بیماری داشته باشد. شما می توانید طرز استفاده کردن از قارچ گانودرما را از افراد متخصص جویا شوید تا بتوانید از اثرات مثبت آن بهره مند شوید. شایان ذکر است که این نوع قارچ دارای قدمتی طولانی می باشد و یک قارچ زیبا و خوش رنگ به حساب می آید. تاثیر قهوه لاغری سوپریم دکتر بیز یکی از موضوعاتی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار می‌گیرد

لاغری

لاغری

مشخصات قارچ گانودرما برای پسوریازیس

یک نمونه از مشخصه‌ هایی که می توان برای قارچ گانودرما نام برد، این است که این محصول خاصیت درمانی برای بیماری پسوریازیس و اثرات بسیار مفیدی برای بدن افراد دارد. استفاده کردن از این قارچ باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود و برای بیماری پسوریازیس بسیار مفید می باشد. یک ویژگی و مشخصه دیگر این است که این نوع قارچ جزء مواد غذایی با ارزش محسوب می شود و یک گیاه دارویی به شمار می رود. در آخر هم می توانیم به رنگ این قارچ بپردازیم و باید گفت رنگ قارچ گانودرما قرمز می باشد و تصاویر آن هم موجود است.

برای خرید قارچ گانودرما برای پسوریازیس باید با راهنمای خرید این محصول به خوبی آشنا باشید تا انتخاب شما درست باشد. اول از همه شما باید به شکل قارچ گانودرما دقت داشته باشید و با سرچ عکس این قارچ‌ می توانید از شکل آن مطمئن شوید. نکته مهم بعدی معتبر بودن مکان فروش این محصول می باشد که بر روی خرید با کیفیت شما تاثیر بسزایی دارد. حتماً به کیفیت این قارچ توجه کافی را داشته باشید تا بتوانید به خوبی از خواص این محصول مفید بهره مند شوید.  قیمت شکلات داغ گانودرما دکتر بیز در فروشگاه ما با سود کم قرار داده می شود تا تهیه آن برای همه مصرف کنندگان آسان باشد. هات چاکلت دکتر بیز یک نوشیدنی مورد پسند تمام اعضای خانواده است.

قیمت قارچ گانودرما برای پسوریازیس + خرید و فروش

همانطور که گفتیم قارچ گانودرما برای پسوریازیس مفید است و برای خرید آن قیمت این محصول هم مورد توجه قرار می گیرد. یک نمونه از بازه‌ های قیمتی که برای این محصول وجود دارد، از قیمت 200,000 هزار تومان تا قیمت 2,240,000 هزار تومان می باشد. با توجه به متفاوت بودن نوع این محصول، قیمت آن می تواند متغیر باشد که افراد می توانند آن را با قیمت های متفاوتی خریداری کنند.

زمان برداشت قارچ گانودرما:

قارچ پرورشی نسبت به قارچ جنگلی مزایای زیادی دارد. زمان چیدن و برداشت قارچ گانودرما لوسیدوم اهمیت بسیار زیادی دارد. این قارچ بیشترین خواص را در دوره‌ای به نام اسپوردهی دارد و حتماً باید در آن زمان چیده شود تا در بالاترین حد خواص باشد و بیشترین تاثیر را داشته باشد. اگر دیرتر از این دوره برداشت شود تمام اسپورها و خواص خودش را از دست خواهد داد و اگر زودتر از این دوره طلایی هم برداشت و چیده شود نیز خاصیتی به همراه ندارد. یکی از مهم‌ترین مزیت های قارچ گانودرمای پرورشی نسبت به قارچ جنگلی این هست که این قارچ‌ها در سالن‌ها و گلخانه‌ها زیر نظر کارشناسان مجرب رشد میکنند و در بهترین زمان یعنی دوره اسپوردهی چیده میشوند. اما در نمونه های جنگلی هیچگونه آگاهی و نظارتی در خصوص زمان رشد یا دوره اسپوردهی وجود ندارد و قارچها توسط افراد عادی در هر زمانی که پیدا شوند چیده می‌شوند و به همین علت عملاً خواص و تاثیر زیادی ندارند.

اطمینان از اصل بودن قارچ گانودرما لوسیدوم

قارچ گانودرما گونه های مختلفی در طبیعت دارد. اما بیشترین خواص درمانی را گونه «لوسیدوم» آن دارد که در دنیا هم شهرت جهانی پیدا کرده است. گانودرمای پرورشی با بذرهای قارچ گانودرما لوسیدوم که تماماً نیز وارداتی و با کیفیت هستند کشت می‌شود و از اصل بودن این قارچ اطمینان ۱۰۰% می‌توان داشت. اما بسیاری از قارچ‌های گانودرما جنگلی که در بازار وجود دارند گونه لوسیدوم این قارچ نیستند و گونه های دیگری از قارچ گانودرما هستند که خواص کمتری نیز نسبت به گانودرما لوسیدوم دارند.

اطمینان از سلامت و آلوده نبودن قارچ

قطعاً قارچی که در مکانی استریزه و کنترل شده پرورش داده می‌شود نسبت به قارچی که در جنگل و در مجاورت با حشرات، حیوانات و گرد و خاک رشد می‌کند بسیار سالم‌تر است. قارچ گانودرما جنگلی ممکن است ماهها بر روی زمین یا تنه درختان باقی بماند تا چیده شود و این امر علاوه بر اینکه باعث می‌شود قارچ خواص خود را از دست دهد این قارچ را طعمه حشرات مختلفی مثل کرم ها و موریانه می‌کند و باعث آلوده شدن این قارج می‌شود.

قیمت قارچ گانودرما

قیمت هر بسته قارچ گانودرما درجه یک 390 هزار تومان است و شامل 100 گرم قارچ کاملاً خالص می‌باشد. هر بسته برای مصرف 50 الی 60 روز کافی است. به عبارتی شما روزانه حدوداً 7 هزار تومان برای سلامتی خودتون پرداخت می‌کنید!!! محصولات ما کاملاً خالص و ارگانیک است و هیچ افزودنی و مواد شیمیایی با اون ترکیب نشده و شما میتونید با خیالت راحت و بدون نگرانی مصرف کنید.

قیمت هر بسته قارچ گانودرما درجه دو نیز 280 هزار تومان می‌باشد. این نوع قارچ نیز قارچ گانودرما پرورشی می‌باشد اما با ماده موثره، خواص و کیفیت کمتر نسبت قارچ گانودرما درجه یک. ما مصرف این نوع گانودرما را توصیه نمیکنیم اما در صورت تمایل برای دریافت قارچ گانودرما درجه دو می‌توانید با ما تماس بگیرید و این محصول را با قیمت 280 هزار تومان سفارش دهید.

با توجه به این مطالب شما می توانید تا حدودی اطلاعات خود را در زمینه قیمت این محصول خوراکی بالا ببرید و با کارشناسان فروش ما نیز مشورت کنید تا بهترین خرید قهوه گانودرما سوپریم را داشته باشید.

توضیحاتی در مورد قیمت قارچ گانودرما

با توجه به سوالات زیادی که در مورد قیمت قارچ گانودرما در ایران وجود دارد تصمیم گرفتیم توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه نماییم.

با توجه به متفاوت بودن کیفیت و نوع قارچ گانودرما این قارچ ممکن است با قیمت های مختلفی عرضه شود. اصولاً قیمت گذاری این قارچ بر اساس مقدار و میزان ماده موثره آن انجام می‌شود و نمی‌توان برای همه یک قیمت در نظر گرفت. این قارچ ها از نظر میزان ماده موثره، خواص و مقدار مصرف بسیار متفاوت هستند. اشتباه بسیار بزرگی که خیلی از افراد و فروشندگان انجام می‌دهند این است که یک مقدار مصرف مشخص را برای تمامی قارچ‌ها توصیه می‌کنند که این کار به شدت اشتباه است. میزان مصرف قارچ گانودرما با توجه به آنالیز آن و مشخص شدن میزان ماده موثره آن تعیین می‌شود.

برای مثال مقدار مصرف قارچ گانودرما با ماده موثره بالا (درجه یک) که توسط ایران گانودرما عرضه می‌شود روزانه بین یک الی دو گرم در روز می باشد. اما در قارچ‌هایی با کیفیت و ماده موثره کمتر (درجه دو) این مقدار به 3 الی 5 گرم نیز میرسد! یعنی یک بسته صد گرمی قارچ گانودرما درجه یک برای مصرف حدود 60 روز کافی است و یک بسته گانودرمای درجه دو برای مصرف 20 روز! آن هم با خواص و تاثیرگذاری کمتر. به همین دلیل ما فقط نوع درجه یک را به شما پیشنهاد میکنیم.

دکمه بازگشت به بالا