اقتصادی

قیمت روز آپارتمان در تهران

اکنون که بازار مسکن تهران انتظارات را کاهش داده است، بیایید به قیمت های عرضه شده نگاهی بیندازیم. این وضعیت نشان می دهد که نرخ ها نسبت به اردیبهشت بین 20 تا 30 درصد کاهش یافته است، اما از حدود 20 روز پیش تثبیت شده است.

به گزارش میجیک، قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران کاهش یافته است. البته این کاهش در همه محلات یکسان نیست. به عنوان مثال در شمال پایتخت به دلیل گرانی و وجود آپارتمان های بزرگ، نرخ پیشنهادی کاهش بیشتری دارد.

در مناطق مرکزی از جمله 4، 5 و 8 که جو چانه زنی و سفته بازی در این مناطق حاکم است، گاها شاهد آن هستیم که معامله گران همچنان در تلاش برای فروش واحدها با نرخ فروردین و اردیبهشت هستند.

دفاتر املاک زیادی در محله های پونک، جنت آباد، شهران، باغ فیض و شاهین واقع در منطقه 5 وجود دارد که یکی از پرترددترین محله های تهران محسوب می شود. به گفته مشاوران املاک، فروشندگان آپارتمان های زیادی نیز در این حوزه فعال هستند و به همین دلیل جو بورسی در این حوزه حاکم است.

قیمت روز آپارتمان در تهران

گشت تعزیرات چند روز پیش به یکی از دفاتر املاک غیرمجاز مراجعه کرد و متوجه شد که در یکی از ساختمان ها افرادی در قالب گروهی اقدام به ایجاد یک دفتر املاک غیرمجاز کرده و اقدام به انجام کارهای غیرقانونی مختلف کرده اند. شاخه.

بررسی ها نشان می دهد که معمولا تخلفاتی در دفاتر املاک غیرمجاز رخ می دهد که از آن جمله می توان به نبود نرخ نامه، دریافت کمیسیون بالاتر از نرخ مصوب، دریافت کارمزد بالا و نزاع اشاره کرد.

در هر صورت در شرایط فعلی که فضای عمومی بازار مسکن رکود معاملات و کاهش قیمت است، دلالان از این بازار کنار کشیده اند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا