اقتصادی

قیمت جدید پژو پارس اعلام شد

ایران خودرو امسال اولین مجوز افزایش قیمت را دریافت کرده است که بر اساس قیمت جدید پژو پارس 445742300 تومان تعیین شده است.

به گزارش میجیک، با انتشار بخشنامه جدید ایران خودرو برای متقاضیان اولویت آتی پژو پارس، قیمت جدید این محصول اعلام شده و متقاضیان می توانند مراحل خرید را تکمیل کنند.

بالاخره پس از مدت ها تکلیف بسیاری از مشتریان پژو پارس که اولویت آینده آنها خرید پژو پارس در سیستم یکپارچه است مشخص می شود. در بخشنامه جدید ایران خودرو، قیمت جدید پژو پارس XU7P اعلام شد. پژو پارس در فروش جدید 445742300 تومان قیمت دارد و موعد تحویل در بخشنامه های صادره 60 روزه اعلام شده است.

لازم به ذکر است که قیمت این خودرو در فروش قبلی 294 میلیون تومان بوده است. امسال اولین محصول ایران خودرو است که اجازه افزایش قیمت داده است و به نظر می رسد این اتفاق برای سایر خودروسازان نیز بیفتد.

البته به یاد داشته باشید که با وجود قیمت جدید، تفاوت قیمت این خودرو با بازار آزاد بسیار زیاد است.

در چند ماه گذشته تصمیم بر این شد که سورن پلاس XU7 به عنوان جایگزین پارس به مشتریان تحویل داده شود اما در نهایت استاندارد با ادامه تولید پژو پارس موافقت کرد.

قیمت جدید پژو پارس اعلام شد

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا