مطالب میجیک

قوانین بسیار زیاد بدون احساس نیاز به توجیه مردم آسیب‌زاست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن بانیانیان بعدازظهر یکشنبه در نشست تبیین جهاد «بررسی مسائل روز و خانه گفتگوی آزاد» که به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان برگزار شد، با نمایش این رویداد جدید، اظهار داشت: به عنوان یک شنونده، اتفاق جدید را نمی توان انکار کرد و فقط وزن آن در قلب کم و زیاد می شود.

وی افزود: هجمه همه دشمنان به دلیل قدرت منطقه ای ایران است که استعداد بازیگران بین المللی را به دست آورده و برای منافع آمریکا بسیار خطرناک است. آنها این اقدامات را با هدف کند کردن پیشرفت و ایجاد بحران انجام می دهند.

تحلیل های مختلف و فشار ایران بر برجام

یکی از اعضای ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور که تحلیل ارائه شده را به اشتراک گذاشت، گفت: اجبار ایران به امضای برجام یکی از این تحلیل هاست تا با سرمایه گذاری در تحریم ها و نارضایتی مردم، بهره برداری لازم را از آنها انجام دهند. . محاسبات ذهنی

وی با بیان اینکه تحلیلگران سیاسی داخلی این بحران و ناآرامی را محصول ناکارآمدی و کاستی های داخلی می دانند، تصریح کرد: امری کوچک تلقی می شود و باید تلاش کنیم کاستی های داخلی را شناسایی کنیم.

تقویت فعالیت مردم برای کمک به وضعیت

بانیانیان خاطرنشان کرد: رسالت اصلی دانشگاهیان، فرهیختگان و حوزویان این است که به مخاطبان بقبولانند که در یک جنگ کامل قرار داریم و پیروز هستیم تا جایی که این اقدام در مردم برای کمک به این شرایط تقویت شود.

وی با اشاره به ظرفیت های اساسی در فرهنگ ایرانی اسلامی و توسط رهبر عده ای گفتند: یکی از دلایلی که دشمن نتوانست حمله کند، نظام تبلیغی در متن دینی ماست و پیام رسانی مهمترین عامل موفقیت انقلاب است.

بدن زن در معادلات اجتماعی وجود ندارد

یکی از اعضای ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور ادامه داد: جامعه متوسط ​​غربی اغلب انرژی خود را صرف نیازهای حیوانات می کند و با کمک هنر و تصویر و برهنه زنان می تواند ذهن جوانان را کنترل کند.

او معتقد است که بدن زن نباید وارد معادلات اجتماعی شود و جامعه باید برای کسانی نهادینه شود که شخصیت انسانی زن در موقعیت ممتاز انسانی معلم، استاد دانشگاه، پزشک، خلبان و… احساس شود.

تاکید بر پیوست فرهنگی رویدادها

بنیانیان با اشاره به رهبر معظم انقلاب در یکپارچگی فرهنگی گفت: رهبری تاکید دارند که اگرچه اولویت اول اقتصادی است، اما باید یکپارچگی فرهنگی باشد و نمایندگان ولی فقیه در استان مطالبات را پیگیری کنند. رهبر.”

یکی از اعضای ستاد اجرایی نقشه مهندسی فرهنگی کشور تصریح کرد: خانه ای که رفتار جامعه را به صورت کوچک حل کند راه حل نیست و آموزش رسمی با آموزش و آگاهی باید به اعتماد و ارزش در بین مردم تبدیل شود. ، که بخش زیادی از آن در تغییر ناگهانی و آموزش رسمی نیست.

تولید انبوه قانون بدون نیاز به توجیه مردم

وی با بیان اینکه حل مشکلات شدید با قانون حل نمی شود، گفت: 11 هزار قانون در کشور وجود دارد و 6 هزار طرح برای تبدیل شدن به قانون وجود دارد که منجر به کاهش مقبولیت و گرایش های دینی این قانون انبوه سازی می شود. .

بنیانیان بیان کرد: از سوی دیگر مدیران متکبر هستند، روحیه استبداد و باد شکم به هم گره خورده و با مسئولیت احساس برتری می کنند و در این صورت مقبولیت در جامعه کاهش می یابد.

وی با تاکید بر نگرش مردم محور خاطرنشان کرد: قوانین و بخشنامه های زیاد بدون احساس نیاز به اصلاح مردم و آموزش و فرهنگ خطرناک است و از نظر قوانین باید مزایای این قوانین تبیین شود تا بتوانیم . مطمئن.

دکمه بازگشت به بالا