اقتصادی

قطعی برق سرور پیامرسان‌ها برطرف شد/ اولویت ما ارائه سرویس پایدار است

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت درباره قطعی سرویس برخی از پیام رسان های داخلی اظهار کرد: ساعاتی پیش دستگاه برق اضطراری یکی از مراکز داده به دلیل قطعی برق اما به دلیل مشکل اضطراری فعال شد. برق سیستم، برق سرور برای چند دقیقه قطع می شود، کوتاهی باعث از دسترس نبودن سرور شده است.

به گزارش میجیک، محمد جعفرپور با اشاره به اینکه قطعی برق فقط برای مدت کوتاهی بوده است، افزود: زمان قطعی برق در سرور کوتاه بود و با تلاش تیم فنی، قطعی برق سرور در یک ساعت برطرف شد. زمان کوتاه. زمان کوتاهی است، اما سرویس سرور زمان بر است و تیم فنی اکنون در تلاش است تا سرویس را به حالت عادی بازگرداند.

وی افزود: مرکز داده دارای تجهیزات مناسب و باکیفیت است. اولویت ما ارائه یک سرویس پایدار است و پس از آن گزارش های تکمیلی در مورد مدیریت این اختلال برای جلوگیری از عود مجدد بررسی می شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر اینکه قطعی در سیستم برق اتفاق نادری نیست و بارها سرویس جهانی با چنین مشکلاتی مواجه است، گفت: اما برخی اقدامات در حوزه برق شهرداری و مراکز داده پشتیبان می تواند کیفیت خدمات را ارتقا داده و مدیریت کند. و همچنین حداقل وقفه. ، که برای اجرای سریع در دستور کار قرار گرفته است.

لازم به ذکر است که برخی از سرویس های مشکل دار در حال حاضر در حالت سرویس عادی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا