مطالب میجیک

قانع: برای شروع اردوی ملی هندبال زنان تصمیم‌گیری نشد/ در قهرمانی آسیا پروتکل‌ها رعایت نمی شد

مربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: هیچ تصمیمی برای شروع اردوهای تیم ملی گرفته نشده و فدراسیون منتظر بازگشت مدیر فنی تیم ملی است.

خدیجه قانع در گفت وگو با میجیک ، درباره آغاز اردوی تیم ملی هندبال بانوان برای جام جهانی استرالیا گفت: فدراسیون هنوز برنامه ای برای ما اعلام نکرده است. فقط معاون رئیس جمهور زن به من گفت که جلسه ای برای تعیین تاریخ اردو برگزار می شود. البته فدراسیون نام تیم ملی را از ما گرفت اما هنوز تاریخ شروع تمرینات را اعلام نکرده است.

وی در پاسخ به این س whetherال که آیا اردوهای تیم ملی باید فوراً آغاز شود ، گفت: رئیس فدراسیون منتظر بازگشت رزمندگان از اردن است تا اینکه بعداً تصمیمی برای شروع اردوها بگیرد. رزمگر نیز از بیمارستان مرخص شده است ، اما هنوز در طول پرواز طولانی شرایط ایمن را تجربه نکرده است. امیدوارم آقای رزمگر با عجله به عقب برگردد و به ایران بازگردد.

او در مورد حریفان تیم ملی فوتبال زنان در جام جهانی اسپانیا گفت: “نروژ سالها قهرمان اروپا بوده است.” این تیم یکی از بهترین تیم های اروپاست. رومانی که یازدهمین تیم اروپا است از سطح بالایی برخوردار است و حتی از بهترین تیم های آسیایی بهتر است. قزاقستان دشمن ما است ، ما در مسابقات قهرمانی آسیا با قزاقستان دیدار کردیم و امیدواریم بتوانیم با همان تیم به میدان برویم تا بتوانیم در شرایط بهتری با آنها مبارزه کنیم. امیدوارم مقابل قزاقستان نتیجه خوبی بگیریم.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان به وضعیت مسابقات قهرمانی زنان اردن آسیا اشاره کرد و گفت: روند این رویداد و شرایط مونتاژ تیم در شرایط سخت و خوب ، هنوز زیر سوال است. پرواز تیم از ایران به قطر آرام بود ، اما پرواز قطر به اردن بسیار شلوغ بود و عموماً مسافران از ماسک استفاده نمی کردند. همچنین ، هتل فقط به ورزشکاران محدود نمی شود و پروتکل های بهداشتی به هیچ وجه رعایت نمی شود ، بنابراین شاهد جشن عروسی در هتل بودیم.

قانع در مورد مثبت بودن تست pcr وی گفت: “هنگامی که صبح بازی با اردن اعلام شد که تست های من و آقای رزمگر مثبت است ، این برای تیم بسیار شگفت آور بود. در همین حال ، همه بازیکنان آزمایش کردند و خانم شافعیان و سونا بیداد نیز مثبت بودند وضعیت واقعاً بد است و من مدام دعا می کنم که تست های بازیکنان مثبت نباشد ، در غیر این صورت کمیته فنی مسابقات باید در مورد برگزاری تیم ملی تصمیم بگیرد ، که برای همه استرس زا است. بازیکنان. برای دو روز متوالی ، همه تیم ها آزمایش می شوند ، اعتراض می شود و از تیم دیگر شکایت می کند ، زیرا این باعث ایجاد استرس و اضطراب برای کل تیم می شود. پس از اعتراض و بعد از بازی با کره جنوبی ، تیم آزمایش گرفته نشد برگشت. من این را یک معجزه از جانب خدا می دانم که همه تیم ها تلاش مثبتی انجام نمی دهند و ما می توانیم بازی را ادامه دهیم.

وی همچنین درباره تیمی که در شرایط قرنطینه حرکت می کنند ، گفت: پس از انجام آزمایشات ، ما در اتاق هتل قرنطینه شدیم و تصمیم گرفتیم بچه ها را به صورت تلفنی جابجا کنیم. راهنمایی تلفنی فرزندتان نیز یک داستان است. ما بازی را از طریق صفحه فیس بوک فدراسیون اردن ، که 40 ثانیه تأخیر داشت ، دنبال کردیم ، که روند هدایت بچه ها و لغو کلمات مربی را در چندین صحنه مختل کرد.

مربی تیم ملی زنان گفت: اکنون که به وضعیت فکر می کنم ، می دانم که کادر فنی و بازیکنان تحت فشار هستند ، از یک سو سهل انگاری و بیماری مربیان ، به ویژه آقای رزمگر ، و از سوی دیگر ، استرسی که من به کل تیم تزریق کردم. مشکل را بسیار پیچیده کرد. خدا را شکر که عمو به اردن آمد و فشار من کمتر بود.

وی در پایان گفت: پس از پیروزی مقابل تیم سوریه و کسب سهمیه جهانی ، حسی غیرقابل توضیح دارم. ما فقط می دانیم که این آغاز راه یک اتفاق بسیار خوب و غیرمنتظره برای فوتبال ایران است. امیدوارم حمایت ها و دیدگاه های پاکدل در مورد هندبال زنان ادامه داشته باشد و بتوانیم اردویی عالی در رده های سنی مختلف داشته باشیم که به طور خودکار طرفداران هندبال بیشتری را به خود جلب می کند و در سال آینده حامی فوتبال خواهد بود. من باید از همه مسئولان فدراسیون برای تلاش هایشان برای حل مشکلات تیم در اردن تشکر کنم و مدتی ما را ترک نکنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا