فوتسال زنان در حال عقب‌گرد است/ چرا قانون درستی نداریم؟

فوتسال زنان در حال عقب‌گرد است/ چرا قانون درستی نداریم؟

سرمربی تیم فوتسال بانوان سایپا از سازمان لیگ به دلیل نداشتن قوانین مناسب برای مقابله با تیم های خارج شده از این رقابت انتقاد کرد و این را عاملی برای کاهش کیفیت لیگ و عقب نشینی فوتسال بانوان دانست.

به گزارش میجیک ، هفته ششم بانوان فوتسال لیگ برتر در جمعه 22 مارس در جمعه برگزار می شود و طبق برنامه سایپا ، وی میزبان هواداران فجر شیراز ، شیراز خواهد بود اما نمایندگان مجبور شدند بازی مقابل سایپا را لغو کنند و از سفر خودداری کردند تهران

شهناز یاری سرمربی سایپا به این موضوع پاسخ داد و از عملکرد سازمان لیگ در مورد نحوه تصمیم گیری در مورد مسابقه و برخورد با تیم خارج شده از لیگ انتقاد کرد.

در مورد انصراف تیم شیراز در هفته ششم این رقابت ها به میجیک بگویید: “من از تصمیم سازمان لیگ در مورد لیگ زنان شکایت کردم ؛ سال ها قبل ، و البته ما باید برای عدم صعود به لیگ تصمیمات بهتری بگیریم و مسابقات پویا و منظمی را مشاهده کنید ، اما پس از 2-3 سال ، ما به لیگ های پویا و منظم عقب نشینی کردیم و نتایج نشان دهنده این است.

وی افزود: با نگاهی به لیگ برتر مردان ، شاهد بازی های عجیب و جنبی نیستیم ، یعنی نتایج بسیار نزدیک است و یک لیگ پویا و تقریباً سطح را نشان می دهد ، اما در لیگ زنان نتایج 15-0 ، 11 است -0 و این واضح است ، یعنی تیم با هم مطابقت ندارد.

یاری بر ضرر انصراف تیم ها از مسابقات به لیگ ها و تیم های رقیب تأکید کرد و گفت: “ما باید حرفه ای به نظر برسیم و پیشرفت فوتسال زنان را پیدا کنیم ، زیرا یک تیم ملی قدرتمند در میانه یک لیگ خوب قرار دارد ، اما از آنجا که برخی از تیم ها قبلا نتایج را بدانید ، او انگیزه لازم را نداشت و این ما را باز می گرداند. علاوه بر بحث های فنی ، تیم همچنین پول خود را از دست داد ؛ ما برای دیدار با شیراز به بازیکنان و داوران هتل ، غذا ، اتاق مسابقه و تست PCR پرداخت کرده بودیم ، و اکنون ضرر کرده ایم.

وی لغو مسابقه را عاملی برای کاهش اختلاف تیم ها و کار در شرایطی می داند که اختلاف ملاک صعود به سطح بالاتر باشد و در این زمینه گفت: “از ابتدای لیگ ،” اگرچه من گلهای زیادی جنگیدم ، اما وقتی حریفان گلهای زیادی برای تیم زدند و تلاش آنها متفاوت بود ، حقوق ما ضایع شد. من به نیم فصل نرسیده ام و مشکلی را می بینم که در فوتسال زنان وجود ندارد.

سرمربی سایپا فوتسال بانوان افزود: راهنمایان ما اعتراض کردند و گفتند شیراز 10 میلیون تومان جریمه می شود اما چه فایده ای برای ما جریمه شد؟ نه تنها هزینه های انجام شده برای این مسابقه پرداخت نمی شود ، بلکه سازمان لیگ رفتار قاطعی از خود نشان نخواهد داد. در حالی که در سال های گذشته تیم ها با عدم شرکت در مسابقات از لیگ حذف شده بودند و این باشگاه حق انصراف داوطلبانه از مسابقات را نداشت. ما می خواهیم عقب برویم و نمی دانم چرا چنین شرایطی را مجاز می دانیم و قانون درستی در این مورد نداریم؟

یاری در مورد بازی در لیگ با چند تیم کوچکتر گفت: “اگر ما 8 تیم با کیفیت در لیگ برتر داشته باشیم ، آنها رقابت نزدیک و فنی را نشان می دهند که این نیز بار فنی دارد اما شرایط فعلی منجر به باخت خواهد شد. در لیگ و هدر دادن پول زیادی

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا