فوتبال بانوان روی هوا! – میجیک

وضعیت تیم ملی فوتبال و فوتسال بانوان ایران هنوز مشخص نشده است و مسئولان سکوت می کنند ، هرچند که برنامه ها در حال انجام است.

به گزارش میجیک ، وضعیت فوتبال و فوتسال بانوان ایران اغلب مورد انتقاد قرار گرفته است و ابهام در این طرح باعث نگرانی مردم این رشته شده است ، زیرا مسئولان فدراسیون فوتبال برنامه ای عینی و دقیق برای بهبود اوضاع در این دو زمینه ارائه نداده اند. برای مثال

فوتسال بانوان؛ عدم سهل انگاری و سهل انگاری دفتر

فدراسیون فوتبال برزیل با ارسال نامه ای رسمی تیم ایران را به جام جهانی دعوت کرده است. آخرین مهلت اعلام آمادگی تا 6 سپتامبر است ، اما مشخص نیست که آیا فدراسیون مایل به اعزام یک تیم ملی است و به دعوت برزیل پاسخ داده است یا خیر. . از طرف دیگر ، شیوع کرونا دلیل خوبی برای ادامه به تعویق انداختن اردوی تیم زنان و اتلاف وقت برای تسلط بر جام آسیا و کسب عنوان قهرمانی سوم بود. اگرچه شهناز یاری (سرمربی تیم فوتسال بانوان) اعلام کرده است که اردوی تیم ملی از 12 سپتامبر آغاز می شود اما لیست بازیکنان دعوت شده توسط فدراسیون اعلام نشده و احتمال به تعویق افتادن اردو وجود دارد.

علاوه بر این ، اعتبار فدراسیون فوتبال ایرلند برای پرداخت قهرمانی فوتسال تیم ملی در جام ملت های آسیا 2018 در این کشور بسیار پیچیده شده است زیرا اخیراً یک خیرخواه مبلغی را به تیم ملی اهدا کرده بود که طی دو سال 22 میلیون جایزه اهدا کرد. برای قدردانی گرفته نشده است.

اختتامیه تیم ملی فوتبال بزرگسالان 17 ماهه

در تاریخ 10 آوریل 2009 ، تیم فوتبال زنان بزرگسال ایران پس از شکست مقابل چین تایپه از صعود به فینال مسابقات مقدماتی المپیک بازماند. پس از آن ، تیم ملی بزرگسالان فراموش شد ، گویی که از ابتدا تشکیل نشده است. آنها اردوها و بازی های دوستانه ای ندارند و آینده این تیم نامشخص است. وقتی بارها اعلام شده است که مسابقات قهرمانی آسیا در حال آمدن است ، به نظر می رسد که تصمیم گیرندگان تمایلی به گوش دادن به این موضوع ندارند.

اگر همه مجبور به بیکار شوند!

علیرغم وضعیت نامشخص فوتبال و فوتسال زنان ، مسئولان فدراسیون فوتبال سکوت کردند. لیلا صوفی زاده ، به عنوان نایب رئیس فدراسیون زنان و مردان که نقش مهمی در بخش مدیریت زنان دارند ، از توضیح تیم ملی خودداری کرد و فکر می کنم آنها برنامه ای ندارند این فصل نیز از اظهار نظر خودداری کرد. به نظر می رسد او ترجیح می دهد آخرین ماه حکومت خود را در سکوت سپری کند.

مسئولان فدراسیون فوتبال نه تنها از پاسخگویی به رسانه ها و شفاف سازی افکار عمومی درباره برنامه تیم ملی خودداری کردند ، بلکه از کمیته بانوان ، مربیان تیم ملی و بازیکنان تیم ملی خواستند که در مورد تیم ملی صحبت نکنند ، اما آیا این اتفاق افتاد؟ آیا کسی وجود دارد که علاقه ای به فوتبال و فوتسال های بانوان نداشته باشد؟

نقش مهین فرهادی زاد ، معاون زنان در وزارت ورزش و جوانان ، در وضعیت فوتبال و فوتسال زنان را نباید فراموش کرد. وی یکی از مسئولان برجسته ورزش بانوان است و باید به طور جدی و دقیق وضعیت زنان ورزشکار را رصد کند و برای تعیین تکلیف و پیشرفت برنامه نقش نظارتی و حمایتی دارد.

معاون وزیر امور زنان بارها در مورد تأخیر دو ساله در پرداخت پاداش فوتسال دختران س askedال کرده است ، اما فقط گفته است که او با مسئولان فدراسیون فوتبال صحبت کرده و قول داده است که بلافاصله پاداش را پرداخت کند. آیا مدیریتی وجود دارد که باید اقدامات بیشتری انجام دهد؟

اگرچه انتظار می رفت فرهادیزاد و صوفی زاده به عنوان دو مدیر زن بیش از سایرین نگران فوتبالیست ها و فوتسالیست ها باشند و با یک نیرومند و شجاع کار خواهند کرد تا از حقوق شما در این زمینه آگاه شوند ، اما اوضاع مبهم است و نشان می دهد که او در مسیر درست است آی تی. یا ممکن است شکست بخورد یا اقدام جدی انجام نداده باشد.

با روند فعلی ، نمی توان انتظار داشت که فوتسال و فوتبال زنان نتایج خوبی را در صحنه بین الملل کسب کنند. اگر کسی مجبور به تصمیم گیری جدی شود و شرایط لازم را فراهم کند ، گنگ ، نتایج ناموفق قطعاً شکست خواهد خورد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا