فناوری اطلاعات به‌عنوان نیرویی محرک و تحولی در تمامی عرصه‌های زندگی است

فناوری

فناوری اطلاعات به‌عنوان نیرویی محرک و تحولی در تمامی عرصه‌های زندگی است

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور گفت: با نگاه به آینده باید بپذیریم که فناوری اطلاعات به عنوان موتور محرک و تحول در همه عرصه های زندگی به پیشروی خود ادامه خواهد داد و با استفاده از فناوری جدید متوجه انسانی و اجتماعی خواهیم شد. اهداف و آرمان ها

به گزارش میجیک، علی حکیم جوادی رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در سومین جشن روز فناوری اطلاعات گفت: با وجود هوا و گرما در خدمت شما هستیم. همه دوستان می دانند که روز فناوری اطلاعات به نام روز حکیم خوارزمی انتخاب و نامگذاری شده است.

وی افزود: در برخی کشورها سه روز فناوری برگزار می شود که نشان از اهمیت این حوزه دارد. امروز گرد هم آمده ایم تا این روز را که نماد بصیرت، پیشرفت و رکن اساسی جامعه مدرن است و نقش مهمی در دنیای امروز و فردای ما ایفا می کند، جشن بگیریم. فناوری اطلاعات نه تنها ابزارها و نرم افزارهای دیجیتالی است، بلکه فلسفه ای است که جهان را تغییر می دهد. از اینترنت و شبکه های اجتماعی گرفته تا رایانش ابری و هوش مصنوعی. هر بخش از فناوری اطلاعات به ما این فرصت را داده است که مرزهای فکری خود را گسترش دهیم و به دنبال راه حل های جدید برای مشکلات پیچیده در دنیای امروز باشیم.

قاضی جوادی گفت: در این روز بزرگ یادآوری می شود که پیشرفت فناوری اطلاعات تنها با همکاری و همت متقابل امکان پذیر است. هر موفقیتی که امروزه در این زمینه می بینیم حاصل تلاش های خستگی ناپذیر محققان، مهندسان و متخصصان دلسوز است که مشتاقانه در پیشرفت این رشته سهیم هستند. بنابراین، با نگاه به آینده، باید بپذیریم که فناوری اطلاعات به عنوان یک نیروی محرکه و تحول در همه عرصه های زندگی، از آموزش و سلامت گرفته تا صنعت و تجارت، به پیشرفت خود ادامه خواهد داد. باید با دیدی نو به چالش ها و فرصت های پیش روی خود بنگریم و از فناوری های نوین برای تحقق اهداف و آرمان های انسانی و اجتماعی خود استفاده کنیم.

قاضی جوادی ادامه داد: امروز فرصت مغتنمی است تا از زحمات همه کسانی که در این راه پیموده اند و چشم به راه آینده برای ارتقای دانش و فناوری و ارتقای کیفیت زندگی در جامعه خود هستیم تشکر کنیم. بدون شک اگر با همدلی و برابری به حرکت رو به جلو و نوآوری ادامه دهیم آینده روشنی در انتظار ماست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا