مطالب میجیک

فقط پخت‌ و پز خانم‌ها را نمایش داده‌ایم/ «نفس» راوی زنان موفق است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری بیشتر – هنر گروهی – عطیه موذن: فلورا سام حدود 2 ماه است که با مهمانان برنامه “نفس” اجرا و چت می کند. برنامه های شبکه نسیم برای زنان و سام در این گفتگو ، او به فراز و نشیب های زندگی زن و موفقیت ها و توانایی های او می پردازد.

به گفته وی ، نکته او جایگاه او در تلویزیون خالی و همچنین زنانی است که موفق هستند و توانایی برخورد با کلیشه ها در نمایش ها ، فیلم ها و سریال های تلویزیونی را دارند. حتی این زنان در صورت تمایل به انجام کاری یا حضور در اجتماع و مدیریت جان خود را از دست می دهند.

در زیر می توانید این گفتگو را بخوانید:

* مخاطبان شما بیشتر به خاطر بازیگری شهرت دارند و در کارگردانی سریال در سال های اخیر تخصص بیشتری دارند. آیا تجربه انجام آن را دارید؟ آیا این برنامه ریسک ندارد؟

جالب است بدانید که این اولین تجربه نمایش نیست و چندی پیش بود دانشجو من دانش آموز اول دبیرستان شیراز بودم. پس از آن ، چندین مرحله قصه گویی و مسابقه برای بچه ها در شبکه 2 از سال 1968 تا 1972 داشتم و از این نظر ، این داستان برای من خطری نبود.

* پس چالشی ندارید؟

نه واقعا. زیرا من تلاش نمی کنم ، اما خودم آن را انجام می دهم و با مهمانان صحبت می کنم. اجرا نیاز به تکنیک و همچنین حرکت دست دارد بعد تکنیک هایی وجود دارد که باید همه آنها را بدانید. من فقط مدل گفتگو را دنبال می کنم و با مهمانان خوش برخورد و دوستانه هستم. برخی از مهمانان حتی پس از بازگشت به صحنه دچار استرس می شوند و مدیر برنامه ، محمد پیوندی ، اطلاعاتی در مورد این استرس ارائه کرد. همچنین او را مجبور می کنم که برای شروع چند دقیقه از روی صحنه برود ی دوست باشیم و فشار رها کردن آنها.

* این مدل مکالمه از زمان شروع برنامه تغییر می کند قسمتی از الان چه داری؟

شاید در یکی دو برنامه اول ، من ناراحت بودم و دستاوردهایم ذهنی نبود ، که البته برای من طبیعی است ، و در اجراها یا بازی ها وقتی ققل ها به دست آوردن آن زمان می برد.

* کارگردان تبدیل شدن چه چیزی باعث وسواس شما می شود؟

کارگردان تبدیل شدن نه ، اما نویسنده من عاشق اینم چرا اگر می خواهم از حساسیت مستقیم استفاده کنم ، باید به موقعیت دوربین و مسائل فنی حساس باشم ، اما این را در نظر ندارم. اما نویسنده من عاشق اینم این باعث می شود من از صفحه و مکالمه آگاه شوم ، یا حتی بر اساس نوشته هایم تغییری ایجاد کنم.

* فکر می کنید برنامه دارای ویژگی هایی است که می گویید در تلویزیون خالی است؟

چنین تابلو برنامه ای که بر زنان و مادران تمرکز می کند کاملاً خالی است. برنامه تولید نمی شود. من همچنین از مدیران خودم شنیده ام که اینطور است جزیره این اولین برنامه ای است که برای مادران و زنان ایجاد شده است. ممکن است برنامه های مشابهی وجود داشته باشد ، اما در بیست یا بیشتر شبکه ها ، حتی اگر دو برنامه با مشکل مشابه وجود داشته باشد ، هنوز چند برنامه وجود دارد.

امیدوارم کار کند برنامه به برنامه بروید ساز بدانید که او باید بداند برنامه خوب است که زنان توانمند را معرفی کنم. ما در این برنامه با زنان ما با نقش مهمی در زندگی روبرو هستیم ، با مشکلاتی روبرو می شویم و وقتی با این مشکلات روبرو می شویم ، همه این کار را می کنند اوست او ستون خانواده بوده است. ما مطمئناً فکر می کنیم که این زنان به شوهران خود اعتماد دارند ، در حالی که این برنامه نشان می دهد که این زنان تنها آنها نیستند. ستون او زندگی خود و دیگران را مدیریت کرده است. این یک پتانسیل است که باید در تلویزیون مورد توجه قرار گیرد زیرا زنان ستون فقرات خانواده هستند ، آنها فرزندان را تربیت می کنند ، سپس کودکان وارد جامعه می شوند و آینده جامعه ما به زنان و مادران بستگی دارد.

* این مدل برنامه به معنای صحبت با مردم و قهرمانان مردم معمولاً ماه عسل خود را می پوشند درد این دامنه برای شبیه سازی مارک گذاری شده است. برنامه رو دیدی؟ شما چی فکر میکنید؟

گاهی اوقات آن را می بینم. “ماه عسل” جزیره اولین برنامه انتخاب کنید این از شکل مصاحبه با هنرمندان و مشارکت آنها در برنامه ناشی می شود و برنامه های زیادی است جالب هست رد کردن با این حال ، این مدلی است که در این جهان نیز اتفاق می افتد. به گفته من ، برنامه اولین بود و پس از آن ، برنامه های مختلفی با این فضا ایجاد شد. مهمترین مشکل این است نفس کشیدن با برنامه های دیگر سر و کار دارد ویژه او انجام داد زنان کسانی هستند که مجبور نیستند کارهای خارق العاده ای انجام دهند اما کنترل فراز و نشیب های زندگی را در دست می گیرند. ممکن است ما در مهمان های دیگر عصبانی نباشیم ، اما در پایان برنامه ، می دانیم که آنها می توانند جان خود را نجات دهند و به ما امید می دهد که اگر می توانند ، من نیز می توانم.

* از نظر جهت و برنامه نویسی ، زنانی که در برنامه ها و سریال های تلویزیونی ضعیف به تصویر کشیده می شوند ، چه ویژگی هایی دارند؟

ما تقریباً همه ویژگی های زنان را به جز آشپزی نشان نداده ایم. متأسفانه ما فقط به زنان نشان می دهیم که چای می پزند و می نوشند و اتفاق مخربی که در برخی از سریال ها رخ می دهد این است که زنان همه جا هستند. موفقیت اخیراً خانواده او را دیده ایم.

* مانند زنی که می خواهد مدیر شود و انجمن آلون آلون …

زنی که می خواهد مدیر شود می تواند منجر به طلاق شود یا زنی که می خواهد بداند با فرزندانش چه کند شیوه او اشتباه کرد و این بسیار مضر بود. من ، بیننده ، هنگام تماشا فکر می کنم آه تو بنابراین ، اگر من می خواستم کاری انجام دهم ، خانواده ام می توانند در چنین روزی سقوط کنند. چرا ما برعکس نمی بینیم؟ زنان هر کس موفق است ، فرزندان آنها و اطرافیانشان موفق هستند. این در 60 داستان بیان شده است ، و این منحصر به فرد نیست. حتی اگر به مادر خود نگاه کنید ، می توانید همه این ویژگی ها را ببینید. من اغلب از فیلمسازان و نویسندگانی که درباره شخصیت ناعادلانه زنان می نویسند می پرسم. آیا می خواهید در مورد مادر به این شکل صحبت کنید؟ هیچ ایرادی ندارد که فیلم و سریال در مرکز توجه مردان باشد ، اما شخصیت های زن ممکن است نقش مکمل در سریال داشته باشند تا به درستی پردازش شوند.

* Ngapa زنان چه چیزی در سریال کمتر نشان داده شده است؟

من فکر نمی کنم کسی اصلاً فکر کند که کلیشه مردانه است. از اینکه دیدم مادر خانواده هیچ خبری از این ماجرا ندارند عصبانی شدم آقا او همه چیز را می داند و کلید همه معماها را در دست دارد. پدر خانواده محترم است ، اما مادر نیز محترم است ، و از این روحیه کلیشه ای و “هیچ ندانبیا بیرون. زیرا در واقع آنها روشن و روشن هستند نفس کشیدن در 60 قسمت ، می بینیم که زنان چگونه مهارت دارند.

دکمه بازگشت به بالا