مطالب میجیک

فعالیت ۲۵ قاضی و ۵۰۰ وکیل زن در لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، محمد رزم در مراسم ولادت حضرت زهرای مرضیه (س)س) و از بانوان شاغل در دادگستری لرستان میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) تجلیل شد.س)، گفت: کانجنگ نبی (ص) گفتند: خداوند دخترم فاطمه را رحمت کند.س) و محبت فرزندانش از آتش جهنم دور است.

وی بیان می کند که حضرت زهرا (س)س) وی اولین مدافع امام عدل و عدل ولایت و بهترین و بهترین الگو برای زنان جهان بود، افزود: زهرا اطهر (س)س) معیار فضیلت، فضیلت و اندیشه است که کرامت زن را بالا برده است.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: حضرت زهرای مرضیه (س)س) این یک الگوی ناب و کامل از پادشاهی برای نوع بشر است.

رزم گفت: حضرت فاطمه (س)س) او همدم و دلسوز و مربی پدر و دوست بود که به همسرش کمک می کرد و به زندگی اش گرم می کرد و خداوند خشمگین بود و لذت، خیلی عصبانی و خوشحال.

وی اظهار داشت که حضرت زهرای مرضیه (س)س) او الگوی پاک، کامل و ممتاز ملکوتی برای بشریت است، می گوید: در زندگی، جهاد، مبارزه، فرزند، ازدواج، علم و فداکاری و حضور در عرصه های سیاسی و اجتماعی، چهره ای نمونه است.

رئیس کل دادگستری لرستان بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س)س) این بهانه خلقت و مقام بسیار گرانبهایی است اگر او الگوی انسانی بود.

رزم افزود: تعداد همکاران زن در محاکم استان 260 نفر شامل 235 کارمند زن و 25 زن قاضی است.

وی گفت: بیش از 500 وکیل زن در لرستان داریم.

رئیس کل دادگستری لرستان گفت: زنان با جدیت در جلسات دادگاه حضور می یابند و از موکلان خود دفاع می کنند.

رزم تصریح کرد: بر اساس آمار و مستندات شورای رسیدگی به تخلفات اداری کمترین تخلف در بین زنان شاغل در محاکم لرستان وجود دارد.

در پایان این مراسم از تمامی بانوان شاغل در دادگستری استان با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

دکمه بازگشت به بالا