مطالب میجیک

فعالیت فرهنگی برای دختران و بانوان، سرمایه گذاری برای نسل‌ آینده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، به همت وزارت تعاون و تعامل و تبلیغات فرهنگی ، نشست هم اندیشی فعال زنان در کمیته قم با حضور حجت الاسلام سعید روستا آزاد معاونت تبلیغات و تبلیغات دفتر وزیر فرهنگ و تبلیغات اسلامی در سالن رزوان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام روستا آزاد وی ضمن استقبال و توانمندسازی خداوند برای زنانی که در زمینه تبلیغات فعال هستند ، می گوید: از حضور فعال و پیگیر شما میزان کمال عزیز ، از شما سپاسگزارم و از خداوند متعال می خواهم که به شما این فعالیت ها و همچنین بارهای آخرت را عنایت کند. از طرف شما آن را بپوشید.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفتر تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در حوزه زنان و حل مسائل دینی نه تنها فعالیت های فرهنگی بلکه سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور است. خانواده و جامعه سالم به دختران و زنان سالم و خوش اندام بستگی دارد فکر برای مثال

رجوع به پاراگراف فصل آخر تحریر شود ، او گفت: خداوند متعال ، به همسر خود و همسر نوح و لوط ، گفت: مثال کافر را بیاورید. برای دریافت آن کلیک کنید رژیم غذایی ؛ رَ اللل م م م م ________________________ کَفَرُوا مَْ نوح وَامْرَأَتَ طط اگر چه دو نفر از این زنان هستند ، اما خداوند متعال شما را برای همه کافران ، زن و مرد مثال می زند.

نظر دکتر آزاد روستا: برخلاف پاراگراف بالا ، قرآن کریم مثال مریم و آسیه ، همسر فرعون را به کسانی که ایمان آورده اند ، می دهد. وَضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا ________________________ امَنُوا مَْ قالب ابْنَتَ ساخت و سازبه در این آیه ، حضرت مریم حسیه به عنوان الگویی برای همه کسانی که ایمان آورده اند ، زن و مرد ، و این آیه از نیکویی معنوی “زن” نام برده است. شما می توانید در کنار یکی از ظالمان بزرگ این جهان باشید ، اما می توانید از ایمان و اعتماد به نفس خود محافظت کنید.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفتر تبلیغات اسلامی تصریح کرد: در آیات فوق به تأثیر زنان ، در زمینه خیانت ، خیانت و همچنین در زمینه ایمان و فضیلت در جامعه اشاره شده است.

حجت الاسلام روستا آزاد وی گفت: با مطالعه وضعیت امام خمینی (ره) به این نتیجه می رسیم که حضرت امام (ره) مرحله رشد و نمو دامن مادرش را پشت سر گذاشتند و شجاعت و شجاعت دامن پاک مادر و نامادری به این تاریخ بزرگ منتقل شد. کشیشان در تاریخ تشیع بر زنان تأثیر گذاشته اند.

معاون فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی گفت: تلاش و فعالیت شما میزان فعالیتها و اقدامات تبلیغاتی قرار ندهید ، فعالیتها در طول تاریخ کوچک می توانند پیامدهای مهمی باشند.

دکمه بازگشت به بالا