مطالب میجیک

فریده شجاعی: دیگر تحمل ناملایمات را نداشتم/ نمی‌توانستم به بسکتبال کمک کنم

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال پس از انصراف از این فدراسیون گفت: مشکلات شخصی و کاری من ربطی به من ندارد و فکر می کنم آن حضور دیگر نمی تواند تاثیرگذار باشد.

به گزارش میجیک، فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال روز دوشنبه 11 بهمن ماه از سمت خود استعفا داد و با تایید رئیس این فدراسیون موافقت کرد.

شجاعی درباره دلایل این استعفا به خبرنگار میجیک، گفت: مسائل شخصی و کاری همه با هم جمع شده و احساس می کنم دیگر نمی تواند تاثیرگذار باشد. برخی مسائل شخصی ایجاد شد و من استعفا دادم.

وی در پاسخ به این سوال شما که با رئیس فدراسیون مشکل دارید و با استعفا همخوانی ندارید، گفت: رئیس فدراسیون انسان بسیار خوب و شریفی است و چه خوب است که بسکتبال چنین فردی داشته باشد. . در کنار من با او مشکلی نداشتم اما احساس می کردم دیگر نمی توانم برای بسکتبال مثمر ثمر باشم. من نمی توانم آنقدر که دوست دارم به بسکتبال دختران خدمت کنم و شاید بتوانم رشد و پیشرفت کنم. همه چیز خوب پیش نمی رود. دلایل زیادی وجود دارد، اما اگر بتوانم دلیلی پیدا کنم، آن را حفظ می کنم. بهتر است افراد جوان تر، توانمندتر و معتبرتر باشند.

شجاعی در پاسخ به این سوال که یکی از دلایل استعفای شما عدم اختیارات معاونت زنان رئیس جمهور بوده است، گفت: این را نمی گویم. در کل در قانون اساسی قبلی معاون رئیس جمهور اختیاری نداشت اما در قانون اساسی جدید اصلاح شده و این خوب است. به هر حال استعفای من بهتر است و هرکس بیاید بهتر از من کار می کند زیرا با تغییر قانون اساسی و توجه به عدالت جنسیتی وضعیت بهتر شده است.

وی ادامه داد: از 10 سالگی وارد ورزش شدم، بعد از انقلاب هم ورزش را اداره می کردم و تحصیلاتم ورزش بود. شما هم خانواده ام را می شناسید. زندگی ما ورزش است و کمتر خانواده ای زندگی خود را برای ورزش فراهم کرده اند. من به مردان جوان دین داده ام و سعی کرده ام درد ورزش بانوان را درمان کنم. به هر حال من شکست ها و بردهایی را تجربه کرده ام و همه این مسائل در کنار هم باعث می شود 55 سال خدمت کنم.

شجاعی در ادامه با بیان اینکه همیشه از او انتقاد می کردند که دختر نایب رئیس فدراسیون به تیم ملی رسیده است، گفت: هیچکس از این که دختر نایب رئیس 5، 6 سال بازیکن بوده دفاع نمی کند. شرکت کرد.در مسابقات گلف جام جهانی دانشجویی و قهرمان جام اخلاق شد.بیا اینطوری از ورزشکاری تعریف کنی؟او فقط انتقاد می کند.همه چیز با هم می شود.الان تنها کسی که از استعفای من راضی است دخترم است که می گوید دیگر پشت سرم حرف نمی زند من در سنی هستم که دیگر نمی توانم این بدبختی ها را تحمل کنم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا بعد از جام ملت های آسیا که به دلیل حضور دخترتان در تیم ملی مورد انتقاد قرار گرفت، از سمت خود کناره گیری نکرد، گفت: می خواهم دوران مسئولیتم تمام شود، صبر و استقامت زیادی داشته ام. به مشکلات رسیدگی کردم و گفتم چهار سال می شود، من آدم سرشناسی بودم و اگر چند ماه مانده به انتخابات استعفا بدهم خوب نیست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا