فرق فیبروز با میکروبلیدینگ + 6 تفاوت اصلی

زیبایی چهره هر فرد بسیار به وجود ابروهای وی بستگی دارد؛ چرا که تاثیر بسیار زیادی در جذابیت و گیرایی چهره می‌گذارد. خوشبختانه این روزها روش‌های مختلفی برای زیباتر کردن ابروها و جایگزین کردن ابروهای ریخته شده وجود دارد که از جمله محبوب‌ترین آنها می‌توان به فیبروز و میکروبلیدینگ اشاره کرد. اما فرق فیبروز با میکروبلیدینگ ابرو چیست و کدام روش برای شما مناسب‌تر است؟

پوست

فیبروز ابرو چیست؟

به نقل از سایت بهترین ها در اصفهان فیبروز ابرو یکی از روش‌های نیمه دائمی برای آرایش ابرو است. در این روش فیبروزکار با استفاده از یک قلم مخصوص رنگدانه‌های طبیعی و سوزن‌های یکبار مصرف به صورت دستی خطوطی ظریف و شبیه به تار مو در سطح ابرو ایجاد می‌کند. این روش برای افرادی که ابروهای کم‌پشت یا نامرتب دارند بسیار مناسب است؛ چرا که به ابروها حالتی پرپشت و طبیعی می‌بخشد. اجرای فیبروز ابرو با توجه به نوع پوست در چند مرحله انجام می‌شود و بهترین نوع پوست برای این کار پوست خشک و نرمال است. همچنین روش فیبروز براساس اصول اجرای میکروبلیدینگ صورت می‌گیرد. به طور خلاصه ویژگی‌های فیبروز عبارت است از:

• در فیبروز ابرو خطوط ایجاد شده به گونه‌ای است که کاملا شبیه به تارهای طبیعی ابرو می‌باشد و ظاهری مصنوعی به ابروها نمی‌دهد. بنابراین فیبروز بسیار طبیعی به نظر می‌رسد.

• فیبروز ابرو نسبت به دیگر روش‌هایی که برای آرایش نیمه دائم ابرو مناسب است ماندگاری بیشتری دارد و تا چند سال می‌تواند دوام داشته باشد.

• در این روش از بی‌حسی موضعی هنگام انجام کار استفاده می‌شود و درد آن برای متقاضی بسیار کم است.

• فیبروز ابرو برای انواع پوست مناسب است و عوارض جانبی کمی ایجاد می‌کند.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ روش پیشرفته تاتو سنتی است. در این روش نواحی خالی و ناقص ابروها با تزریق رنگ در پوست پر شده که ظاهری بسیار شبیه به ابروهای طبیعی ایجاد خواهد کرد. در میکروبلیدینگ با استفاده از یک تیغ بسیار ظریف در نواحی ابرو خطوطی مانند تار مو در در لایه‌های زیرین پوست ایجاد می‌شود. تفاوت بین میکروبلیدینگ و فیبروز بیشتر هممین عمق خراش‌های ایجاد شده است که رنگدانه در آن قرار می‌گیرد. در این روش که بهترین میکروبلیدینگ در اصفهان انجام می‌دهد ابروها ظاهری طبیعی و پرپشت پیدا خواهند کرد و مناسب افرادی است که ابروهای کم‌پشت یا نامرتب دارند. به طور کلی میکروبلیدینگ ویژگی‌هایی دارد که عبارت است از: 
• در میکروبلیدینگ نیز خطوط ایجاد شده در جاهای خالی ابرو به گونه‌ای است که کاملا شبیه به تارهای طبیعی ابرو می‌باشد و ظاهری مصنوعی ندارد.
• میکروبلیدینگ معمولا تا یک سال دوام دارد.
• میکروبلیدینگ برای انواع پوست مناسب است و عوارض جانبی کمی دارد.

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ

فرق فیبروز ابرو با میکروبلیدینگ در چیست؟

هردوی روش‌های فیبروز و میکروبلیدینگ تکنیک های نیمه دائمی برای اصلاح فرم و ایجاد ظاهری پرپشت برای ابروها هستند. ممکن است در نگاه اول و از نظر ظاهری تفاوت چندانی باهم نداشته باشند. در این روش‌ها تارهای مو باید کاملا طبیعی و به نرمی روی پوست طراحی شوند. پس فرق میکروبلیدینگ و فیبروز در چیست؟ برای اینکه بتوانیم مقایسه کاملی از این دو روش داشته باشیم به مقایسه ویژگی‌ها و ابزار مورد استفاده در آنها می‌پردازیم.

فرق فیبروز با میکروبلیدینگ از نظر کیفیت رنگدانه ها

معمولا کیفیت رنگدانه‌ها در فیبروز در فیبروز بالاتر است و به مرور زمان کمتر دچار تغییر می‌شوند در نتیجه در افزایش ماندگاری این روش نیز موثر است. درمیکروبلیدینگ رنگدانه‌ها از کیفیت پایین‌تری برخوردار است و احتمال دارد با گذشت زمان و شستشو پوست دچار قرمزی شود. به همین دلیل در فواصل زمانی کوتاه‌تر نسبت به روش فیبروز باید برای ترمیم و اصلاح مراجعه کنید.

فرق فیبروز با میکروبلیدینگ از نظر تیغ وسوزن

تیغ‌های مورد استفاده در فیبروز از کیفیت بالایی برخوردار هستند بنابراین خطوط طبیعی‌تر و بهتری توسط بهترین فیبروز ابرو در اصفهان روی جاهای خالی ابروها ایجاد می‌شود. برخلاف تیغ‌های نسبتا گران و ویژه که در فیبروز مورد استفاده قرار می‌گیرد تیغ‌های میکروبلیدینگ از قیمت‌های پایین‌تری برخوردار است.

فرق فیبروز با میکروبلیدینگ در ماندگاری

مورد دیگر که فرق میکروبلیدینگ و فیبروز را آشکار می‌کند ماندگاری و دوام این دو روش است. ماندگاری میکروبلیدینگ بیشتر به میزان خشک بودن و چربی پوست افراد بستگی دارد. به عبارت دیگر در ماندگاری میکروبلیدینگ و میزان چربی پوست رابطه عکس وجود دارد. بنابراین هر چقدر پوست فردی خشک‌تر باشد میکروبلیدینگ ماندگاری بیشتری خواهد داشت. به طور کلی میزان دوام میکروبلیدینگ بین 10 تا 12 ماه می‌باشد اما در پوست نوع چرب ممکن است تنها 6 تا 7 ماه ماندگار باشد.
در روش فیبروز از خراش‌های بیشتری استفاده می‌شود و رنگدانه‌های بیشتری در پوست نفوذ می‌کند. به طور متوسط فیبروز حدود ۶ ماه تا ۲ سال دوام دارد که برحسب نوع پوست افراد این مدت زمان می‌تواند طولانی‌تر نیز شود.

فرق فیبروز با میکروبلیدینگ در نتیجه نهایی

فرق میکروبلیدینگ و فیبروز در نتیجه نهایی نیز مشهود است. با توجه به روش انجام و تیغ مخصوصی که در فیبروز استفاده می‌شود نتیجه خدمات این روش بسیار طبیعی‌تر جلوه خواهد کرد. 

فرق میکروبلیدینگ و فیبروز

فرق فیبروز با میکروبلیدینگ در میزان درد

تفاوت بین میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو در میزان درد نیز وجود دارد. با اینکه در هر دو روش از مواد بی‌حس‌کننده موضعی استفاده می‌شود اما میزان درد میکروبلیدنیگ طبق نظر اکثریت بیشتر از فیبروز است. 

فرق فیبروز با میکروبلیدینگ در هزینه

در بررسی فرق میکروبلیدینگ و فیبروز لازم است به هزینه این دو خدمات نیز توجه شود. هزینه میکروبلیدینگ ابرو معمولا کمتر از فیبروز است. البته این هزینه ممکن است در اثر نوع مواد فرم ابرو و میزان مهارت متخصص تغییر پیدا کند.

فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ ابرو هر دو یک تکنیک نیمه‌دائمی آرایش و اصلاح ابرو هستند و ممکن است برای شما فرق این دو روش برای انتخاب یکی از اینها مهم باشد. به همین دلیل سایت بهترین ها در اصفهان در این صفحه اطلاعاتی در ارتباط با فرق فیبروز با میکروبلیدینگ را در اختیار شما قرار داد تا بتوانید بین این دو انتخاب مناسبی داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا