فرصت مخفی شدن از دیگری‌ها؟/فوبیای تحت نظارت بودن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

مرکز اخبار آنلاین ، گروه، رضا حیرانی: به نظر من یکی از موفق ترین تکنیک های عکاسی سال 1998 ، اجرای مجموعه ای از پرتره ها با عنوان “آمیگدال به سرعت پیام خود را ارسال کرد” از سودابه وطن پرست است. گالری ژاله. همانطور که از عنوان این مجموعه و دلیل تألیف آن مشاهده می شود ، این تحلیل کاملاً از ترس از ناشناخته یا فوبیا تحت نظارت و اعتیاد است. بلوک

فرصت مخفی شدن از دیگری‌ها؟/فوبیای تحت نظارت بودن - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

امیل کریپلین ، روانشناس در آلمان ، به جامعه ای معتقد است که زنان به دلیل پیشینه فرهنگی ، نیاز به مراقبت مداوم دارند ، راهی برای رهایی از قلب این طبیعت پناه بردن در تنهایی است. نکته دیگر یافتن آن در یک فضای خصوصی است.

در این تصاویر ، تسلط برگرفته از موضوع موضوع است در حالی که علاوه بر انتخاب حرکت نور در داخل تصویر و از همه مهمتر ، مربوط به فریم های مختلف موجود در تصویر. افراد انسانی که در قاب ها زندگی می کنند. مانند تماس روح ، باید مکان تصاویر ثبت شود.

و در حالی که این با عکسهای سایر عکاسان که چهره انسان در آن قرار دارد ترکیب شده است ، آنچه که واقعاً برای من به عنوان یک بیننده اهمیت دارد این سؤال است که چرا عکاس خودش را قرار می دهد؟ خوب در موقعیت بیننده بالون آیا وقت آن نیست که عکاس از دیگران پنهان شود؟

به عبارت دیگر ، با همان معنا ، موضوع ترس از دیدن است ، نه فقط زن موجود در تصویر ، بلکه تصویری که از طریق لنز دوربین لنز دوربینش به آن نگاه می کنیم ، که مداخله می کند. به طور قابل توجهی با وقایعی که این تصاویر بیان می شوند مرتبط است؟

به عبارت دیگر ، روحیه گمشده بیننده ، نه عکاس ، سوژه های انسانی هستند ، زیرا بعضی اوقات در مکان عکاس مسافرت می کنند و می گویند. آیا تماس گیرنده ای که به نظر نمی رسد خود را روح عکاس یا تحت مراقبت او و دوربین خود قرار داده است؟ این صحنه عجیب من را به یاد فیلم “یکی دیگر” از الخاندرو آمنابار با بازی نیکول کیدمن می اندازد. مشخص نیست که این اسطوره ها چه نامیده شده اند و زندگی ناظران چه بوده است.

و در حالی که این امر در بسیاری از تجربیات عکاسان تکرار می شود ، ذهن به این واقعیت جلب می شود که دوربین وسیله ای برای ضبط برای عکاس نیست بلکه بیشتر برای تبلیغات منفی پوشش داده می شود ، و دوربین واقعی عکاس آمیگدال است.

دستگاه هایی که دسترسی سایر افراد را به یک فضای امن ردیابی و مسدود می کنند ، و دوربین یک آمیگدال واقعی است که اطلاعات را به سرعت منتقل می کند.

دکمه بازگشت به بالا