فرصتی که کرونا به تیم ملی فوتسال زنان ایران داد

فرصتی که کرونا به تیم ملی فوتسال زنان ایران داد

سرمربی تیم فوتسال بانوان درباره تعلیق یک ساله مسابقات قهرمانی آسیا در پی وقوع کرونا گفت: ما تعدادی بازیکن با کیفیت داریم که در صورت بازگشت به جای مناسب خود به تیم ملی کمک می کنند. از آنجا که زمان کافی برای کل تیم وجود داشت ، وضعیت ما بهتر شد.

به گزارش میجیک ، جام فوتسال بانوان آسیا که قرار است در ماه ژوئیه سال 2016 به بازار عرضه شود ، به دلیل وقوع شیوع کرونا ویروس به مدت یک سال به تعویق افتاده است. تیم ایران که سال گذشته بخش اعظم خود را از دست داده بود ، اکنون با یک برنامه ریزی دقیق می تواند وارد مسابقات شود و اکنون با شروع یک رقابت ورزشی ، برخی اردوهای تیم ملی امکان پذیر است.

شهناز یاری ، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران ، در مورد زمان شروع اردوی تیم ملی به میجیک گفت: “ما در مورد آن بحثی داشتیم و در تحقیق آینده جلسه ای را برای انجام برنامه جدید برگزار خواهیم کرد.” برای من سلامتی بازیکنان بسیار مهم است و تا زمانی که مطمئن نیستم شرایط را برآورده کنم ، اردو را حفظ نخواهم کرد. ما بعد از بازی های پلی آف در تاریخ 27 ژوئیه به آنها 10 روز استراحت می دهیم و سپس به اردو زدن ادامه می دهیم.

یاری با اشاره به تعلیق یک ساله جام بانوان آسیا ، اظهار داشت: ما تعدادی بازیکن با کیفیت داریم که در صورت بازگشت به جای مناسب خود به تیم ملی کمک می کنند. حال به دلیل اینکه زمان کافی به همه تیم داده شده است ، اوضاع ما دائماً بهتر است ، زیرا اگر این رقابت ها در ماه ژوئیه برگزار می شود ، به دلیل عدم آمادگی و مصدومیت تعدادی از بازیکنان ما ، شرایط دشوار خواهد بود.

وی افزود: تا مسابقات قهرمانی آسیا باید یک برنامه تفصیلی تهیه کنیم و برای سال آینده تصمیم به تصمیم گیری در لیگ بگذاریم. البته حرف من خلاص شدن از پلی آف است و من قصد دارم این پیشنهاد را برای کمیته فنی فدراسیون و سازمان لیگ ارائه دهم ، زیرا در مرحله اول مسابقات قهرمانی آسیا را داریم بنابراین باید با دقت برنامه ریزی کنیم تا آمادگی لازم برای رقابت را بدست آوریم. “

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان به بازی های بازی های داخل سالن آسیا اشاره کرد و گفت: بازی های داخل سالن بازی های آسیایی از 21 تا 29 ژوئن 1400 در تایلند برگزار می شود.

یاری گفت: “ما زمان کافی برای بازی در این دو رویداد مهم داریم و بازی های داخل خانه یک آزمایش جدی برای تیم ملی برای تقویت نقاط قوت و ضعف آنها است.” بیا یکدیگر را بشناسیم. با وجود تکمیل تنظیم اولیه ، ما هنوز بین این دو بازی زمان کافی داریم و روی آنچه می توانیم در بازی داخل سالن ببینیم کار می کنیم تا در بازی های آسیایی قوی تر شویم.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا