مطالب میجیک

فرزانه فصیحی: یک جلسه تمرین را هم از دست نداده‌ام / به ۵ مسابقه اروپایی دعوت شده‌ام

دونده سرعت 100 متر ایرانی راکد گفت که برای ادامه تمرین به صربستان می رود و در صورت فراهم شدن شرایط در چندین مسابقه داخل سالن شرکت می کند.

به گزارش میجیک ، فرزانه فصیحی یکی از دونده های آماده مسابقات المپیک توکیو در مسافت 100 متر است. وی در حال حاضر در داخل سالن رقابت می کند و برای اولین بار با مسافت 60 متر عنوان قهرمانی مسابقات داخل سالن جهان را کسب کرده است. دوندگان اردوی دو هفته ای در کیش و سپس صربستان داشتند.

فصیحی درباره اردوگاه کیش به میجیک گفت: “من تقریباً دو هفته در اردوگاه بودم و خوشبختانه در شرایط بسیار خوبی قرار داشتم.” این اردوگاه نسبت به اردوگاه تهران دارای مزایایی است. هوا گرم بود و من بدون ترس از آسیب دیدن تمرین می کردم ، اما تهران بسیار سرد بود. از طرف دیگر ، در کیش به دلیل مسافت زیاد ، روزانه دو جلسه و در تهران به دلیل ترافیک و مسافت ، آموزش من به یک جلسه در روز محدود می شود. هیچ آلودگی هوا وجود نداشت و من سخت کار کردم.

وی درباره امکانات آموزش کیش می گوید: امکانات خوب است و دارای پیست ها و رشته های استاندارد است. ما در ساحل و شن و ماسه ورزش کردیم که بسیار عالی بود.

فصیحی در مورد برنامه اردو گفت: اگر شرایط مناسب باشد ، من جمعه 10 ژانویه به صربستان می روم و اردو را در این کشور شروع می کنم. مدت زمان اردو هنوز مشخص نیست و باید ببینم در آینده چه اتفاقی می افتد.

وی افزود: اکنون من به پنج مسابقه داخل سالن سطح اروپا با سطح خوب دعوت شده ام و آماده حضور در یک زمستان خوب هستم. اکنون ما هیچ رقابت بیرونی نداریم و تا پایان آوریل سهمیه المپیک را کسب می کنیم و سعی می کنم پیدا کنم با شروع یک رویداد در فضای باز نتایج خوبی کسب کنید.

فصیحی گفت: “خوشبختانه من تاکنون جلسه تمرینی نداشته ام ، حتی در زمان تاج گذاری و بستن ورزشگاه تمرین کردم و آماده هستم.” الان وضعیت خیلی خوبی دارم و دفعه بعد بهتر خواهد شد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا