مطالب میجیک

فرزانه فصیحی: این راه تازه شروع شده است/ رقبایم عجیب و غریب نیستند

دختر دونده المپیکی ایران گفت: من واقعا تجربه خوبی از المپیک گرفتم و دیگر رقبا عجیب نیستند.

به گزارش خبرنگار میجیک در توکیو ، فرزانه فصیحی ، دونده ایران 29 ساله است ، پس از پایان رقابت با تیم در المپیک توکیو و کسب رتبه 50 در میان 54 مسابقه شرکت کننده آغاز کرد: “این یک رقابت خوب است. المپیک به عنوان یک عرصه بزرگ بود و من به نتایج و زمان بندی بهتر امیدوار بودم ، اما امیدوارم به زودی سریعتر انجام شود. این مسیر تازه شروع می شود. من به نیمه نهایی فکر می کردم و اگر رکوردی را که در تهران داشتم شکسته بودم ، می توانستم به نیمه نهایی برسم.

وی در پاسخ به این س ifال که آیا آن شب بیقراری و استرس داشت ، گفت: “آن شب واقعاً خوب بود ، اما قبلاً پیاده روی کردم ، اما واقعاً تجربه خوبی بود.”

دونده 100 متری ایران ادامه می دهد: من در حال حاضر سخت کار می کنم و خوشحالم که اینجا هستم. هوا تاریک بود و دور قبل حوصله ام سر رفته بود.

این مکان برای او چگونه است؟ وی گفت: “المپیک برای من یک تجربه است و بزرگترین چیز این است که دستاوردهای بزرگی در سراسر جهان کسب کنم.”

رویاها خوبه؟ وی تاکید کرد: آرزویم این است که به طور قطع به المپیک صعود کنم و اکنون دیگر چیزی وجود ندارد و باید به سطح بالاتری بروم و رتبه ام بهتر می شود. رقبای من عجیب نیستند و همان ما هستند.

وی در مورد تأثیر جلد بر عملکرد گفت: “نمی توانم بگویم تاثیری نداشت.”

“وقتی برگردی چه چیزی عوض می کنی؟” اوجاره فصیحی. “اگر بازگردم ، نمی دانم چه چیزی را تغییر خواهم داد.” من تا آنجا که می توانستم تلاش کردم و جلسات تمرین را از دست ندادم ، اما به دست آوردن این تجربه آسان نبود ، اما در نهایت به المپیک رسیدم.

در نهایت دونده تندرو ایرانی در مورد برنامه های خود برای بازی های آسیایی گفت: برای بازی های آسیایی بیشتر تلاش می کنم و تا جایی که می توانم تلاش می کنم مدال بگیرم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا