فرزانه فصیحی از مسابقات قهرمانی جهان جاماند

فرزانه فصیحی

فرزانه فصیحی از مسابقات قهرمانی جهان جاماند

دوومیدانی ایرانی که قهرمان مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان شده است در این مسابقات شرکت نکرد.

به گزارش میجیک، فرزانه فصیحی، دونده ایرانی که به مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی جهان راه یافته بود، در این مسابقات شرکت نکرد.

وی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از رقابتی دیگر جان سالم به در بردم؛ قهرمان جهان بدون خطا و اشتباه، شاید درک ارزش حضور و سختی ورود به مسابقات قهرمانی جهان برای برخی قابل مشاهده نباشد. مردم، اما من هرگز درخواست پاداش یا حواله نمی کنم و همچنین در سایت فدراسیون قرار نمی دهم. بدون امید، هیچ گواهی جایزه ساده ای وجود ندارد.

در سال های اخیر یاد گرفته ام که توقعاتم را به زیر صفر برسانم و امروز با وجود رنج و غفلت، همچنان ادامه می دهم. تنها از من انتظار می رفت که در رقابتی ترین سال بعد از رکوردشکنی و انجام کاری بی سابقه در تاریخ ورزش با بزرگان جهان مسابقه دهم اما اجازه انجام آن را نداشتم. دلیلش هم این است که دیگر برایم مهم نیست چرا این اتفاق افتاد چون اولین نیست و آخرین هم نخواهد بود، اما الان پرچم ایران روی تابلوی مسابقات نیست.

از اتفاقی بی سابقه در تاریخ ورزش کشور جلوگیری شد و غم انگیزترین اتفاق این است که زحمات و تلاش ها و آرزوهای ورزشکاران در هم شکست. من نمی توانم کاری انجام دهم. چند روزی غمگین بودم، متوجه شدم و ادامه دادم. این روتین 15 سال است که ورزش من بوده است.”

اما محمد مشهدیاری سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی عدم صدور روادید را دلیل عدم حضور فشی در مسابقات جهانی عنوان کرد.

مشهدیاری در گفت وگو با میجیک، اظهار کرد: در زمینه ویزا مشکلاتی وجود دارد و صادر نمی شود، سفارت انگلیس باید ویزا بدهد که مشکلات خاص خودش را دارد، ما نوشته ایم که ورزشکاران می توانند وارد مسابقات جهانی شوند و با ما همکاری کنند. ولی گفتند تا دعوتنامه هیچ کاری نمیکنه دیر ورود حسن تفتیان که اصلا وارد نشد فکر کنم فرزانه فصیحی هم 22 بهمن وارد شد در حالی که بچه ها 25 رفتند سفارت بهمن.سفارت دو ماه بعد بهش مهلت داد.پسرا از وزارت ورزش بین المللی کمک گرفتند اما باز هم سفارت دو هفته بعد تاریخ رو اعلام کرد.این اتفاق افتاد و متاسفانه ویزا نیامد.

وی در پاسخ به پست فرزانه فصیحی گفت: مشکلی جز ویزا وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا