مطالب میجیک

فرزانه توسلی: برای تکرار قهرمانی نیاز به حمایت داریم

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان گفت: همه از تیم ملی فوتسال بانوان انتظار قهرمانی آسیا را دارند، برای تکرار قهرمانی نیاز به بازی دوستانه و حمایت بیشتر داریم.

به گزارش میجیک، فرزانه توسلی دروازه بان تیم فوتسال بانوان ایران درباره الزامات تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا گفت: این اولین اردوی تیم ملی است که در سال جدید برگزار می شود. ، قبل از تمرینات بدنی که از اردیبهشت شروع شده بود. برگزاری اردو برای آماده سازی تیم ضروری است و اگر بیشتر باشد و ادامه پیدا کند بهتر است چون دیگر فرصت مسابقات داخل سالن نداریم.

وی با بیان اینکه امیدواریم فدراسیون فوتبال مانند سال های گذشته به حمایت های خود ادامه دهد، گفت: این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد. او در دوره قبل ثابت کرد که می تواند قهرمان شود. امسال کار سختی است و امیدوارم همه از فدراسیون فوتبال گرفته تا رسانه ها از این تیم حمایت کنند تا دوباره بر سکوی قهرمانی برود.

دروازه بان تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی بعد از 7 سال در جام ملت های آسیا شرکت کند، آیا این تیم می تواند دوباره قهرمان آسیا شود؟ وی با بیان اینکه قهرمانی دور نیست اما ترکیب اصلی تیم تغییر زیادی کرده است و در کنار بازیکنان باتجربه بازیکنان جوانی داریم و این بازیکنان جوان برای آماده شدن نیاز به بازی های تدارکاتی بیشتری دارند و باید اردوها برگزار شود. به طور مداوم و مستمر. اگر همه چیز کمک کند، برنده دور نیست.

کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان همچنین در پاسخ به این سوال که چه برنامه ای برای رفع نقاط ضعف این تیم نیاز است، افزود: امسال مسابقات داخل سالن، مقدماتی جام جهانی و جام ملت های آسیا را پیش رو داریم. ” در اینجا از همه باشگاه ها می خواهم مثل همیشه حمایت کنند زیرا نیمی از آماده سازی این بازیکنان در داخل باشگاه انجام می شود.

وی گفت: فدراسیون فوتبال باید نگاه ویژه ای به تیم بانوان داشته باشد زیرا 6-7 سال است که از میادین دور بوده ایم و آخرین قهرمانی در سال 2018 بوده است. این تیم جوان نیاز به بازی دوستانه دارد.

توسلی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی دوباره به جام جهانی می رود؟ وی گفت: دو بار قهرمان آسیا شدیم و اکنون هدفمان حضور در جام جهانی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه فوتسال به جام جهانی اضافه شد و نگاه جهانی به این رشته را تغییر داد. بعد از این سرمایه گذاری روی فوتسال بیشتر شد، حیف که دو بار بردند و در جام جهانی شرکت نکردند. همه از این تیم انتظار قهرمانی دارند و ما برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا