مطالب میجیک

فراگیربودن هجمه دشمنان علیه خانواده ها/روشنگری ازوظایف بانوان است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام نورالله ولی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی هیئت اندیشه ورزی تبلیغات زنان اداره کل تبلیغات اسلامی اظهار داشت: زنان نقش مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی دارند و این مأموریت مهم باید مدام مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: یکی از وظایف مهم اتاق فکر انعکاس آگاهی و افزایش دانش برای جامعه است.

ولی نژاد تأکید کرد: مخزن اندیشه شامل زنان است و یک عنصر فرهنگی م effectiveثر در استان است و اکنون مهمترین مسئله گسترش اسلام ناب است و این مأموریت به عهده زنان تحصیل کرده است.

وی با تأکید بر اینکه حملات دشمن به زنان گسترش یافته و هزینه های زیادی برای از بین بردن بنیان خانواده هزینه می شود ، اظهار داشت: بنابراین وظیفه آموزش زنان برای هدایت و روشنگری جامعه سنگین است.

ولی نژاد با تأکید بر اینکه جمعیت زنان تحصیل کرده استان دارای هویت هستند ، افزود: هویت سرمایه است و اکنون زنان تحصیل کرده این هویت را دارند و باید از این هویت خوب که سرمایه و ثروت است در حوزه های انتخابیه ، دانشگاه ها و محیط استفاده شود. “

مراکز تعالی اجتماعی و خانواده بنیان توسعه جامعه هستند

معاون تبلیغات فرهنگی گلستان نیز در این نشست گفت: “هم افزایی ، همدلی ، محاسبه ظرفیت و سیاست های پیش روی انقلابی و مذهبی باید بر اساس خانواده برنامه ریزی و انجام شود ، زیرا به گفته فرماندار بنیاد عظیم اسلامی اسلامی او یک خانواده ایجاد می کند ، و اکنون دشمن سعی در ضربه زدن دارد. در مرکز این تمدن است.

حجت الاسلام رضا دیلمی افزود: در فصل جدیدی که به مرحله دوم انقلاب اسلامی می پردازیم ، سازمان تبلیغات اسلامی میدان مبارزه فرهنگی را در این راستا اداره کرده و هویت و رسالت مبتنی بر اسلام ناب ، گفتمان مبانی انقلاب اسلامی در جامعه را رصد می کند. پاسخ به حمله به فرهنگ های دشمن از طریق رهبری اکوسیستم های تبلیغاتی ، به ویژه با استفاده از هسته مقاومت فرهنگی مردمی و نقش موثر آن در طراحی مجدد مناطق فرهنگی و اجتماعی با تمرکز خانوادگی در مبارزه برای تمدن ایجاد شده است. بسیار موثر.

وی ادامه داد: بحث در مورد موضوعات فرهنگی ، عقیدتی و انقلابی موضوعات گسترده ای است و نیاز به یک برنامه مدون دارد ، الحمدلله قدم های خوبی برداشته شده است.

دیلمی با اشاره به فهرست رهبر معظم انقلاب در مورد مبانی خانواده افزود: امروز حملات دشمن به زنان و خانواده ام بسیار زیاد است و آنها با تمام توان پیشرفت کرده اند بنابراین وظیفه نهادهای فرهنگی و انقلابی بسیار سنگین است.

وی ادامه داد كه رهبری انقلاب تاپ ، كه در نظام اسلامی متولد شده و نتایج آموزش و تربیت كودكان ، نوجوانان و جوانان است ، باید آموزشی باشد كه شما دارای تعلیم و تربیت ، خردمند ، معقول و خردمند ، دانشمند ، نظم ، انقلابی ، با اخلاق اسلامی و یک کلمه خطاب به مجاهدین و افرادی که تمرین می کنند ، گفت: مسائل مربوط به آموزش و پرورش یکی از مهمترین خواسته های رهبر است که اخیراً ابراز نگرانی کرده است ، این جنبش برای آموزش در کشور باید سطح گفتمان انقلاب اسلامی باشد.

دکمه بازگشت به بالا