اقتصادی

فراخوان توسعه و تولید راه‌حل‌های پیشرفته برای امنیت سایبری در صنعت برق

معاون اقتصادی، فناوری و دانش بنیان ریاست ستاد توسعه هوش مصنوعی و فناوری رباتیک فراخوان همکاری برای تقویت زیرساخت امنیت سایبری صنعت برق و پاسخگویی به چالش های رو به رشد سایبری را صادر کرد. تهدید.

به گزارش میجیک، ستاد توسعه هوش مصنوعی و فناوری رباتیک معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به منظور تقویت زیرساخت های امنیت سایبری صنعت برق و پاسخگویی به چالش های فزاینده تهدیدات سایبری دانشگاه ها، شرکت ها به ویژه دانش. شرکت‌های پایه، تیم‌های تحقیقاتی فعال و استارت‌آپ‌های حوزه امنیت اطلاعات و فناوری‌های مرتبط با هوش مصنوعی و رباتیک دعوت به همکاری کرده‌اند.

هدف از فراخوان توسعه و تولید راهکارهای پیشرفته برای امنیت سایبری در صنعت برق شامل توسعه سیستم‌های تشخیص نفوذ، ایجاد یا توسعه الگوریتم‌های پیشرفته رمزگذاری و احراز هویت، ایجاد راهکارهای امنیتی لایه‌ای و مدیریت کنترل است. دسترسی، به ویژه برای حفاظت از شبکه SCADA و بهبود استانداردهای امنیتی برای دستگاه های متصل به شبکه برق و اینترنت اشیا.

معیارهای ارزیابی در این فراخوان، نوآوری و خلاقیت در ارائه راهکارهای امنیتی، کارایی و اثربخشی فناوری پیشنهادی و سازگاری با معماری فعلی و اجرای احتمالی است.

متقاضیان تا 18 فوریه فرصت دارند در این فراخوان شرکت کرده و پیشنهاد خود را ارائه دهند.

به گفته معاون علمی، نسخه کامل فرم اولیه RFP-101 شامل اطلاعات کلی، اهداف و جزئیات پروژه، سوابق شرکت و اعضای کلیدی، ارائه رزومه شرکت و اعضای اصلی تیم و طرح ها و اسناد پیشنهادی می باشد. ، توضیح کامل از طرح پیشنهادی مدارک مربوطه برای شرکت در این فراخوان لازم است.

به گفته معاون علمی، همچنین علاقه مندان جهت ارسال مدارک و درخواست اطلاعات بیشتر به شماره 09352117339 در پیام رسان آیتا پیام دهند.

انتهای پیام

تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تخصص در زمینه اخبار و تحلیل‌های مرتبط با اقتصاد هستم. به شما اطلاعات و نظراتی را ارائه می‌دهم که با کیفیت و قابل اطمینان هستند تا شما بتوانید در مسائل اقتصادی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا