مطالب میجیک

فراخوانی برای اشتغال‌آفرینی زنان در کسب‌وکارهای خانگی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، مجری رویداد ملی بانوی برکت ، با اعلام خبر و تشریح هدف از این رویداد ، اظهار داشت: طراحی یک مدل محلی برای افزایش حضور زنان در اقتصاد خانواده و مشاغل خانگی ، افزایش مشارکت اقتصادی زنان ، تقویت شبکه اجتماعی کارآفرینان بنیاد برکت لان نمایش پروژه های صنعت خلاق در تجارت زنان به عنوان یکی از اهداف این رویداد.

منصوره اخوان با اشاره به درخواست رویداد بانوی ملی برکت خاطرنشان کرد: کارآفرینان و ایده پردازان می توانند طرح ها و مدل های تجاری و ایده های سیاستی را از طریق برنامه کامل برکت به آدرس app.barkat.ir یا وب سایت Barakat Events به آدرس event.barkat.ir ارائه دهند زمینه های کارآفرینی را برای زنان وظایف خود را حفظ می کنند باید توسط برکت پس از بررسی پشتیبانی و انجام شود و رتبه بندی شود.

وی حمایت از بنیاد را برای پروژه اشتغال زایی در قالب یک رویداد بانوی برکت ابراز کرد و افزود: این رویداد با هدف به روزرسانی مدل بنیاد برکت برای پاسخگویی به نیازها و شرایط زنان کارآفرین در فرآیند حل مسئله و همچنین مدل های قبلی موفق انجام شده است. ، همچنین مدلی از نیروی کار زنان را ارائه می دهد.

به گفته اخوان ، رویداد بانوی برکت همچنین به دنبال رسیدگی به مشکلات زنان کارآفرین در خانه و کارهای خانوادگی است.

مجری برنامه بانو برکت ، با آغاز ثبت نام از متقاضیان ، گفت: ارزیابی و ارزیابی برنامه ها و ایده های دریافتی در این مراسم از 15 بهمن ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن آغاز می شود. همچنین در آن دوره ، یک دوره آموزشی برای همه شرکت کنندگان با هدف توانمند سازی برگزار کرد.

برادری تأکید می کند: علاوه بر جایزه دادن به پروژه های منتخب در این رویداد ، از پروژه های کاری منتخب مطابق با الگوی اقتصادی اشتغال بنیاد برکت نیز پشتیبانی می شود.

وی با اشاره به بانوی برکت که در سراسر کشور برگزار شد ، خاطرنشان کرد: طراحی و ایده هایی که در صورت دریافت دریافت می شوند باید در زمینه صنایع خلاق ، از جمله معماری و طراحی وجود داشته باشد. تجارت دیجیتال و دنیای مجازی ؛ میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی؛ صنعت سمعی و بصری ؛ گیاهان دارویی و سنتی چاپ و انتشار؛ هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی ؛ و بازی ها ، اسباب بازی ها و سرگرمی ها.

رویداد میزبان Barakat Lady به طور خلاصه برای برگزاری دوره های توانمندسازی شرکت کنندگان و برندگان این رویداد Lady Barakat ، توجه داشته باشید که پروژه های انتخاب شده توسط مدلی مبتنی بر بنیاد اشتغال جامعه Barakat پشتیبانی می شوند. علاوه بر این ، پروژه هایی که نیاز به پشتیبانی بیشتری دارند ، در بخش بنگاهداری قرار می گیرند تا امکانات بیشتری ارائه دهند.

اخوان هشدار می دهد: بنیاد برکت طی سال ها با ایجاد شغل در سطح خرد یا در سطح بنگاه های کوچک و متوسط ​​گام های بلندی برای ریشه کن کردن بیکاری در کشور برداشته است.

وی از ایجاد 41000 شغل برکت که تاکنون توسط زنان در مناطق محروم ایجاد شده است ، خبر داد و تأکید کرد: زنان ایرانی مدتهاست که در تولید کشور نقش مهمی دارند.

دکمه بازگشت به بالا