فدراسیون آینده فوتبال بانوان را به جایگاه خود بازگرداند

میجیک / اصفهان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: تیم حریف از گیجی و عدم تمرکز تیم ما استفاده کرد و به نتیجه رسیدند و هر زمان که وارد مرحله حمله می شدند ما در معرض خطر قرار می گرفتیم. نتایج بهتر

مژگان مدائم زاده امروز (سه شنبه ، 22 بهمن) پس از باخت 2 بر یک مقابل تیم مقابل شهرداری بم و بستن فصل تغییر Z در لیگ برتر بانوان اظهار داشت: ما با تیمی که هشت سال قهرمان لیگ ایران شد یک بازی انجام دادیم و بازی حساسیت خاص خود را دارد. نوعی فینال زودهنگام اتفاق می افتد. و او با یک بازی خوب انجام شده برنده شد.

وی افزود: شاید بازیکنان وقتی در زمین هستند تحت تأثیر عوامل بیرونی و حاشیه ای قرار بگیرند و نمی توانند بازی کنند. ما در یک هفته بر روی کاستی ها غلبه می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم ، لحظه های غفلت از تیمی که هماهنگ باشد و بتوان از آن به طور موفقیت آمیز استفاده کرد ، منجر به گل می شود.

وی ادامه داد: “تیم حریف از سردرگمی و عدم تمرکز تیم ما استفاده کرد و پایان یافت هر وقت وارد حمله می شویم ، در معرض خطر هستیمبا این وجود تیمی که کمترین اشتباه را داشته باشد و تا آخرین لحظه متمرکز بماند نتایج بهتری کسب می کند.

سرمربی تیم فوتبال Z حرف های خود را در مورد نحوه برگزاری لیگ امسال و صعود هر دو تیم به مرحله بعد تغییر می دهد: منصفانه خواهد بود که سه تیم از هر گروه به مرحله بعد بروند برای افزایش حساسیت به دور بعدی. در این سال ، به دلیل شیوع ویروس کرونا و پروتکل های موجود ، تیم به دو گروه تقسیم شد. بعد از یک سری بازی و شناسایی تیم ، گروه ما به عنوان گروه مرگ شناخته شد و این باعث افزایش حساسیت شد و خانم اهداف به گروه دیگری منتقل شدند و ما نیز ما سازمان های لیگ را برای حداکثر 3 تیم ارائه می دهیمبا این حال ، یک ماه دیگر سال گذشته به پایان رسید و ممکن است زمان کافی برای پایان لیگ به روش دیگری وجود نداشته باشد و هیچ معامله ای وجود ندارد.

او توضیح می دهد: اگر ما لیگ ها را زودتر شروع کرده ایم ، مانند لیگ های فوتبال ، بسکتبال ، آخرین رده بندی تیم ها مشخص می شود و موقعیت های سری سال آینده نیز مشخص می شوند.

مدائم زاده در مورد بازی بازیکنان مقابل شهرداری بم و روحیه بازیکنان گفت: این یک اتفاق است و نیازی به گفتن نیست که ما 3 بازیکن مصدوم داریم که پزشکان تلاش زیادی برای بازی در این بازی دارند. دروازه بان ما قبل از بازی نمی دانست و برخی از این اتفاقات غیرقابل پیش بینی بود. بازی مقابل تیم قهرمان بسیار دشوار بود و فشار بچه ها طاقت فرسا بود و وقتی دانستند که هیچ باختی ندارند ، کمی باور کردند و می توانند بهتر بازی کنند. بعضی اوقات ممکن است تیم نتواند آن را کنترل کند ، عدم تمرکز ، گسترش دشمنان و سایر عوامل می تواند باعث شود بازیکنان عملکرد واقعی نداشته باشند.

وی افزود: اگر بازیکنان باتجربه تری داشته باشیم ، بازیکنان ما تحت تأثیر نام تیم مقابل قرار می گیرند. هدف این باشگاه سن پایین است و این روند از این پس ادامه خواهد داشت و اگر باشگاه خواهان همکاری باشد ، ما برنامه ای خواهیم داشت كه از قدرت جوان تر آنها استفاده كنیم تا بتوانیم فوتبال را به راحتی برای فوتبال آینده معرفی كنیم . هضم راحت تر نشان داده شود.

مادام زاده در مورد انتخاب فدراسیون فوتبال و حضور زنان در روند انتخابات گفت: کاش کسانی که این تیم را دارند ، زیرا از تیم مردان مراقبت می کنند ، در جهت بهبود موقعیت تیم در این بخش دست به هر کاری می زنند تا تیم زنان به رده بندی فیفا برگردد.، یک برنامه منسجم برای بازگرداندن این وقفه در حدود 3 سال داشته باشید که تیم ملی زنان غیرفعال است و بازیکنان انگیزه ای برای ورزش و بازی ندارند. هدف بازیکنان در لیگ ارائه بهترین عملکرد است تا بتوانند در تیم ملی انتخاب شوند و در تیم ملی بازی کنند. اگر تیم ملی در رده بندی قرار نگیرد باعث کاهش اهداف بازیکنان نیز می شود.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا